تاریخ انتشارجمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۲۷۲۹۹۷
دولتمردان ایران همچنان از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنید.
۰
plusresetminus
دولتمردان ایران همچنان از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنید
به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور امام‌جمعه شهر گتاب در خطبه‌های این هفته اظهار کرد: حق مردم را به فقیر و در راه مانده بدهید و یادتان باشد اهل تبذیر و اسراف نباشید در غیر اینصورت جزو برادران شیطان نباشید.
وی افزود: جهت خرج کردن مال حلال هم باید برنامه داشت و در مسیر کار خیر قرار دهد.
امام‌جمعه بخش گتاب با اشاره به مسئله اسراف و زیاده‌روی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در درس خارج علما و شاگردان فرمودند "با توجه به شرایط فعلی جامعه، داشتن ماشین چند صد میلیونی برای روحانیون در صورت عدم لزوم حرام است” و این نشان می‌دهد چقدر اسراف و تذبیر اشکال شرعی دارد.
این مقام مسئول با اشاره به تاسیس کمیته امداد و هفته احسان تصریح کرد: دولت باید واقعا برای محرومین کار کند و دل بسوزاند، این کلام امام و رهبری است.
وی افزود: امام خمینی(ره) می‌گوید خدا نیاورد روزی سیاست مسئولین کشور ما پشت‌کردن به دفاع از محرومین و روی آوردن به حمایت سرمایه‌دارهای بی درد باشد.
حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور با اشاره به چهار مورد از وظایف کمیته امداد گفت: ما از نزدیک شاهد خدمات کمیته امداد هستیم و مردم نیز باید در این راه کمک کنند تا محرومیت‌‌زدایی شود.
وی با اشاره به هفته درخت‌کاری اظهار کرد: بهتر است ادارات راه و ترابری، کشاورزی و مردم در این زمینه همت کنند و درخت کاری کنند که هم ارزش مادی و هم معنوی دارد.
خطیب جمعه گتاب در مورد مسایلی که اسکات مدل در کنگره آمریکا بر علیه ایران بیان کرد رمز گشایی کرد و افزود: از این فرد خواستند برنامه های دولت ترامپ بر علیه ایران را بگوید که این افسر امنیتی آمریکا، متخصص ایران‌شناسی و مامور بخش عملیات ویژه علیه ایران در اف بی آی برنامه ترامپ را در هفت بند توضیح داد.
وی ادامه داد: اسکات در این جلسه کنگره وضعیت فعلی ایران را علی‌رغم همه کارهای آمریکا در موضع افول ندانست و بهار پارسی در ایران را قابل انجام ندانست.
تقی پور با اشاره به دیگر عناوین این سخنرانی در کنگره یادآور شد: اسکات خواستار فعال شدن رادیو صدای آمریکا و رادیو فردا(رادیو آزاد اروپا) شد و تهیه گزارش از اختلافات داخلی ایران، تبلیغات برای درخواست انجام انتخابات به اصطلاح آزاد، تضعیف ارتباط بین‌المللی ایران و کشور ما را عامل اصلی بی‌ثباتی منطقه قلمداد کند.
وی افزود: از دیگر برنامه‌های آمریکا جلوگیری از فعالیت‌های اقتصادی سپاه پاسداران در قرارگاه خاتم‌الانبیا که در واقع کار خدمت‌رسانی است نه اقتصادی که می‌گوید باید مورد هجمه قرار گیرد.
امام‌جمعه بخش گتاب ادامه داد: تهیه گزارش سنگین فساد مالی و اقتصادی نیز در این مسیر است که شبکه‌ها و رادیوهای بیگانه انجام می‌دهند تا مردم را دلسرد کنند و این مسئله هشیاری بیشتر از سوی مردم و مسئولان را می‌طلبد.
وی تصریح کرد: موج جنگ اطلاعاتی علیه ایران، نشانه‌گرفتن انتخاب آینده با این مطلب که انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است و از این دست شعارها باید توجه شود که اتفاق نیفتد.
خطیب جمعه گتاب افزود: از دولتمردان ایران، قوه قضائیه و مقننه انتظار می‌رود همچنان بایستید و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنید.
وی در پایان با تقدیر از برنامه های ایام فاطمیه در بخش گتاب شهرستان بابل گفت: عزای فاطمیه دارد به سمت عاشورایی شدن پیش می‌رود و این بسیار ارزشمند است، امیدوارم در این مسیرهر سال بهتر از سال گذشته ثابت قدم باشید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲