تاریخ انتشارجمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۲۷۱۰۲۶
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: مردم باید مراقب باشند چه کسی را انتخاب می‌کنند، اگر آبادانی می‎خواهند باید عناصر دلسوز برای آبادانی را انتخاب کنند و اگر خواهان برقراری عدالت در جامعه هستیم باید دقت نظر داشت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از قائم‎آنلاین، آیت الله علی معلمی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان قائم‎شهر، اظهار کرد: 80 درصد درآمد دولت صرف هزینه‎های تشریفاتی می‌شود و درصد باقیمانده آن صرف هزینه‎های عمرانی شده است و این درشان انقلاب و نظام و ملت انقلابی نیست و این مهم بایدبگوش مسوولین برسد.


وی افزود: مردم باید مراقب باشند چه کسی را انتخاب می‌کنند، اگر آبادانی می‎خواهند باید عناصر دلسوز برای آبادانی را انتخاب کنند و اگر خواهان برقراری عدالت در جامعه هستیم باید دقت نظر داشت.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اکنون انتخابات ریاست جمهوری بگونه‎ای نیست که فقط به انتخاب اصلح یک نفر ختم شود و باید افرادی که در کنار این کاندیدا به رشد خواهند رسید.


این مسئول تصریح کرد: در کنفرانس انتفاصه فلسطین، دشمنان یمن، عراق و سوریه را درگیر کردند تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود، که با درایت رهبری دستور کنفرانس انتفاضه فلسطین انجام شد و این یک حرکت اصولی و ضروری بود.


معلمی ادامه داد: یعنی برای دوام انقلاب اسلامی چاره ای جز حمایت از فلسطین نداریم، قدرت استکبار، فلسطین را غده سرطانی خواند تا در کشورهای اسلامی ریشه بدواند و همه را گرفتار کند.


وی با اشاره به اینکه اگر در سوریه و عراق داعش ریشه کن نشده بود الان در درون کشور باید با انها مبارزه می کردیم، خاطرنشان کرد: این حرکت رهایی بخش دشمنان را ورطه نابودی خواهد کشاند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه مماشات با مستکبران برای هیچ کشوری سودی ندارد و باید سعی کنیم به اقتصاد مقاومتی روی آوریم، اظهار کرد: با توجه به شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، و با توجه به روزهای پایانی سال دولت باید در این زمینه گزارش دهد.

این مسؤول ادامه داد: به تازگی خبری شنیدیم که امسال در حدود 6 هزار تن نوشابه به کشور وارد شده و این بسیار تأسف‌بار است چرا که با این کار به کارگران کشورهای دیگر کمک و سبب اخراج کارکنان کشور خودمان می‌شود.

معلمی در پایان گفت: رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته برخی حقوق 70 میلیونی را حق خود می‌دانند و جهش هزینه‎های جاری در دولت بسیار نگران کننده خواند یعنی در امد کشور بجای صرف در کارهای زیر بنایی بیشتر ان صرف هزینه های جاری و عمران و ابادانی کشور می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴