تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۲۶۸۵۸۵
جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تمام نشده و بنا نیست تمام شود، گفت: انقلاب اسلامی و بحث انقلابی گری باید استمرار داشته باشد.
۰
plusresetminus
انقلابی‌گری باید استمرار داشته باشد/جمهوری اسلامی باید مظهر تفکر انقلابی باشد/هر عملی، عمل انقلابی نیست
به گزارش بلاغ به نقل از سیمرغ ما، حسین محمدرضایی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیمرغ، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، اظهار کرد: در شرایطی قرار گرفتیم که استکبار جهانی در رأس آمریکا سراسیمه و دیوانه‌وار تلاش می‌کند کمر انقلاب اسلامی را بشکند تا چیزی به نام انقلاب اسلامی وجود نداشته باشد.


وی افزود: این کار را به دلیل ضربه‌های که از انقلاب دریافت کردند و موانع زیادی که انقلاب اسلامی بر سر راه آنها قرار داده است و تلاش می‌کنند از همه ظرفیت‌های خود و هر آنچه در توان شان هست استفاده کنند تا انقلاب اسلامی را شکست دهند.


جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه همه اتفاقاتی که در منطقه رخ می‌دهد هدفش ایران است، تصریح کرد: چون در گام نخست نمی‌توانند در ایران ورود پیدا کنند از روش‌های دیگر به جمهوری اسلامی ایران فشار وارد می‌کنند.


وی ادامه داد: استکبار جهانی با فشار به کشورهایی که میل به جمهوری اسلامی دارند قصد فشار به انقلاب اسلامی را دارند.


محمدرضایی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این شرایط حساس گفتمان انقلابی گری را به‌عنوان اصلی‌ترین راه برد مقابل چالش‌ها و آسیب‌هایی که مقابل انقلاب اسلامی قرار دارد مطرح می‌کنند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری اعتقاد دارند انقلاب یک امر مستمر و یک حقیقت ماندگار است، نباید فکر کنیم انقلاب اسلامی برای یک مقطع آمده و شکل‌گرفته است و کارش را انجام داده و تمام شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی هم داخل مملکت کار بسیاری دارد و اهداف و رسالت خود در داخل محقق بکند هم در دنیا، مشکلاتی که بشریت امروز در کل دنیا دارد فقط توسط انقلاب اسلامی از بین می‌رود.


جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تمام نشده و بنا نیست تمام شود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی و بحث انقلابی گری باید استمرار داشته باشد.


وی ادامه داد: مقام معظم رهبری درجایی دیگر فرمودند: ما برای مقابله با نقشه‌های دشمن باید با حب انقلابی پیش رویم و اگر توجه به آرمان‌های انقلاب داشته باشیم آن‌ها در همه اهدافشان شکست خواهند خورد.


محمدرضایی با بیان اینکه جمهوری اسلامی باید مظهر تفکر انقلابی باشد و در راستای انقلاب گام بردارد، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم این توطئه‌هایی که وجود دارد درنهایت منجر به شکست شود تنها را اهمیت بیشتر به انقلاب و انقلابی گری است.


وی افزود: مقام معظم رهبری جمله‌ای بسیار زیبا دارند که می‌فرمایند «من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام» که این افتخاری برای همه ما است که می‌خواهیم بگوییم انقلاب هستیم و می‌خواهیم انقلابی عمل کنیم.


جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه قبل از انقلابی عمل کردن باید انقلابی فکر کنیم و تمام موارد مهم برای ما برای پاسداشت و تکریم انقلاب باشد، تصریح کرد: در مرحله اول باید این موضوع در ذهن ما حلول کند و بعد وارد میدان شده و به آن‌ها عمل کنیم.


وی ادامه داد: انقلابی بودن برای مانایی و ماندگاری انقلاب اسلامی یک ضرورت است.


محمدرضایی با بیان اینکه امروز هرکسی نمی‌تواند ادعا کند که من انقلابی‌ام ولو شعار انقلابی بودن هم داشته باشد، اظهار کرد: هر عملی، عمل انقلابی نیست.


وی افزود: بعد از ایمان به خدا یکی دیگر از خصوصیات فرد انقلابی استقامت و پایداری است یعنی اگر معنویت و ایمان به خدا باشد اما استقامت نباشد نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.


جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه نمی‌شود در دنیا هدف متعالی و آرمان بزرگ باشد امام ایمان به خدا و توکل موردتوجه قرار نگیرد، تصریح کرد: این دو مولفه تا امروز به ما کمک کرده که توانستیم انقلاب و تمام مشکلات بعد از انقلاب را مدیریت کنیم.


وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم آیت مسیر عزت و استقلال و این جایگاهی که امروز در دنیاداریم حفظ شود باید به این دو مؤلفه توجه کنیم.


محمدرضایی با تأکید بر اینکه ما می‌خواهیم در دنیا تمدن ساز شویم، تصریح کرد: فضای بدی که در دنیا وجود دارد و انقلاب اسلامی می‌خواهد این فضا را از بین ببرد پس ما باید همچنان مشکلات، موانع و تنگناها را تحمل‌کنیم و در آینده هم همین کار را انجام دهیم.


وی افزود: اگر ایمان به خدا، استقامت و پایداری مردم نبود این اتفاقات رخ نمی‌داد اما هنوز که هنوز مردم اعلام می‌کنند ما هستیم و تحمل می‌کنند.


جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه تحریم پشت تحریم و فشار پشت فشار اما وقتی نگاه می‌کنیم می‌بینیم که در اراده، ایمان و باور مردم خللی وارد نمی‌شود، اظهار کرد: قطعاً آینده نویدبخش خواهد بود به‌شرط اینکه ایمان و معنویتی که امروز دشمن به دنبال متزلزل کردن آن است را تقویت کنیم.


وی ادامه داد: می‌خواهیم جهانی‌سازی که امروز آمریکا به دنبال آن است اتفاق نیفتد و این جهانی‌سازی توسط انقلاب اسلامی رقم بخورد که کار بسیار بزرگی است.


محمدرضایی با بیان اینکه در کنار این کار طبیعت از فرمایشات و منویات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری که از زمان حضرت امام (ره) تا امروز کارگشا بوده و توانسته انقلاب را از گردنه‌های سخت عبور دهد، تصریح کرد: بعد از حیات حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری نظام و انقلاب را از گردنه‌های سخت عبور داده است.


این مسؤول خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی خود را گسترش داده است و مردم دنیا در حال درک انقلاب اسلامی هستند و از انقلاب اسلامی عضوگیری می‌کنند.


جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه با ولایت مداری مردم توانستیم گفتمان خود را به دنیا معرفی کنیم و در آینده هم باید به این صورت عمل کنیم، اظهار کرد: باید بدانیم تا وقتی‌که این‌گونه عمل می‌کنیم هیچ خطری این نظام و انقلاب را تهدید نمی‌کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴