تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۲۶۶۹۱
چه تفکراتی بر سرسرای دالان های نهادهای متولی فرهنگ این استان جاری شده را نمی دانیم!
۰
plusresetminus
رقابت داغ کنسرت ها در ساری در آستانه برگزاری کنگره شهدای مازندران / عکس
فرزاد فرزین
به گزارش خبرنگار دفاع مقدس بلاغ، چند وقتی است که در شهرستان ساری، کنسرت های متعددی با حضور خوانندگان مختلف برگزار می شود. نمی دانیم این دست کنسرت ها که تاکنون سالی یک مرتبه هم به زور انجام می شد، به یکباره بعد از انتخابات، تنورش داغ شد و سیستم مجوزدهی اداره کل ارشاد هم به روی غلتک افتاد.
حال چه سیاست، چه تدبیر و به چه امیدی این کار بر صدر جریان فرهنگی استان قرار گرفته را نمی دانیم؟!
چه تفکراتی بر سرسرای دالان های نهادهای متولی فرهنگ این استان جاری شده را هم نمی دانیم!
چه سازشی بر گردن مسوولین ذی­ربط سرایت کرده را هم نمی دانیم ولی در مجموع این حرکت غیرخدایی از سوی نااهلان و نامحرمان به جوش افتاده و دامن گیر همه ی افراد شهر شد.
تا دیروز میل به پولدار شدن نداشتم و از همان روزی اندکی که خداوند به بنده ارزانی داشت، راضی بودم ولی امروز وقتی در خیابان های شهر قدم می زدم و از تبلیغات شیر مرغ تا جون آدمیزاد را بر سر بیلبوردهای تبلیغاتی می دیدم، آرزو کردم آنقدر پول دار می شدم که تمام تابلوهای شهر را می خریدم یا اجاره می کردم و روی آن نقش، خوش طینت ترین افراد عالم را می کشیدم.
به یکی از میدان های بزرگ شهر رسیدم، دیگر خونم به جوش آمده بود و دلم می خواست فریاد بکشم: «ساری... ساری... یعنی واقعاً اینجا ساری است؟ باز هم کنسرت؟ باز هم مراسم گناه... باز هم تو شهر ساری؟ آخه برای چی؟ اون هم به مناسبت غدیر؟ غدیر بهانه ای برای گناه؟ آی اهل عالم بدونین آقام علی(ع) مظلومه...»
بنرهای عریض و طویل بر سر بیلبوردهای بلند، تابلوی تصاویر خواننده ها شده اند و جای خالی، قاب طلایی حضرت امام خامنه ای و قاب سرخ امام و شهیدان، قلب هر مسلمانی را آزرده می کند.
در شهر عکس شهدا هم دیده می شود ولی آیا قابل قیاس با آن تصاویر دیگر هست؟!
ایهاالعُلما والمسلیمن ! بشتابید و ساری را نجات دهید. غبار گناه و آلودگی معاصی، قلب شهر را تیره و تار کرده است. حضرات آیت الله نظری و طبرسی و دیگر علمای شهر بپاخیزید و در عرصه تعالی فرهنگ اسلامی مازندران، مجاهدانه بتازید و این لکه های ننگ را از چهره ی استان پاک کنید.
جناب آیت الله نظری ! حضرتعالی بنیان گزار دهه غدیر هستید و این افتخار مردم این شهر است و آیا باید در شهر شما، در روز غدیر چنین مراسمی را در پیش رو داشته باشیم؟!
چرا و به چه دلیل با حضور حضرات عالی، مسوولین شهری و استانی باید جرأت کنند و هر عمل ضدفرهنگی را در لباس فرهنگ به خورد جوانان این سرزمین لاله خیز دهند.
جناب مدیرکل ارشاد، حضرت حجة الاسلام والمسلمین ابراهیمی ! ما پای منابر شما بزرگ شده ایم. جلوی این فسق و فجور علنی را بگیرید. تا به کجا این روند باید امتداد یابد؟
جناب شهردار محترم، برادر محترم و ولایتمدار شهیدان عبوری! بیلبوردهای بزرگ شهر را به ترویج فرهنگ اسلامی و اشاعه آن قرار دهید. یعنی شهرداری با این همه اعتبار و خودکفایی مالی، لنگ پول اجاره ی تابلوهای تبلیغاتی است؟
حضرات محترم! شهدا زنده اند و شاهد و ناظراعمال شمایند. کمتر از سه ماه دیگر برگزاری اجلاسیه کنگره بزرگداشت ده هزار شهید استان مازندران را در پیش داریم. بجای اینکه یادواره های شهدا از باب کیفی سازی در کوران رقابت های محتوایی و تبلیغی قرار گیرند، جو شهر به دست یکسری از غافلین به رقابت کنسرت ها افتاده است. شهر را نجات دهید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
علي
از فرزاد فرزین محسن یگانه و دیگر عزیزان خواننده دعوت کنید که بیان و تو کنگره شهدا هم اینا بخونن .. متاسفم
feedback
psk
کنگره شهدای مازندران جواب این اعمال سخیفانه این آقایان نمک نشناس را بدهد.
feedback
راحيل
کنسرت های ما هم آنقدر اسلامی برگزار می شه که نگو و نپرس
feedback
فقير
بد نیست که نظرات علما و مقام معظم رهبری را در مورد موسیقی و انواع آن بدانیم
feedback
سلمان
ما خواهان برگزار نشدن این موسیقی ها نیستیم و نمی گوییم که این موسیقی ها برگزار نشود ولی آیا در این ایام که قرار است کنگره شهدای مازندران و آن هم در ساری برگزار شود ، آیا برگزاری چنین کنسرت هایی درست است.
feedback
جابر
جالبه در آستانه کنگره شهدای مازندران هستیم و این کنسرت ها هم شده چاشنی کار کنگره
feedback
اصغر
مسوولین کنگره اگر تابلوها را لطف کنند اجاره کنند خیلی خوب می شه
feedback
صفر
کنسرت مال شما کنگره و یادشهدا مال ما
feedback
s,vi
بچه هیأتی های ساری بچه بسیجی های ساری حاشا میدان را خالی کنید
feedback
ابراهيم
جناب ابراهیمی اعظم الله ا جورکم .. احسنت به این همه جسارت .. شما خودتون هم تو این کنسرت ها شرکت کنید بدک نیست
feedback
حسين
آقای عبوری دمت گرم واقعا پیش برادرهات روسفید شدی
شهدا شرمنده ایم
feedback
امامي
یاد ده هزار شهید استان مازندران را گرامی می داریم و برگزاری چنین کنسرت هایی را در مرکز استان محکوم می کنیم.
feedback
صالح
لعنت خدا بر عاملین برگزاری چنین مراسمات گناهی... من تو یکی از این مراسمات شرکت کردم وم اختلاط دختر و پسران جوان و رقص هایشان راددیدم
feedback
نيري
شهری که بیش از 1100 شهید داره آیا باید این همه کنسرت تو مدت زمان کوتاه برگزار بشه؟؟؟؟؟ چرا آقایان اعتدال گرا ، اعتدال در مراسمات برگزاری کنسرت را رعایت نمی کنند
feedback
ریحانه
هرچیزی سرجای خودش،اینهمه هیاهو کردن نداره ..مردم شهر هم نیاز به شادی دارند.اگر این کنسرت ها غیر مجاز بود چرا دارن برگزار میکنند..اینقد خشک مقدس بازی در نیارید..مردم شعور دارند بزارید خودشون انتخاب کنند هیچکسی به شهدا توهین نکرد به وقتش برای شهدا هم تبلیغ می کنند.
feedback
کامبیز یکه
خدا رحم کن با این مجوزهای ارشاد باصطلاح اسلامی
feedback
مهناز صادقی
حالا بزارین برگزار بشه بعد هیاهو کنین، یعنی می خواین بگین که دولت نباید اصلا برنامه های موسیقی بزاره؟!!!!
feedback
حسنی
خوب معلومه که بخاطر مجوزی که بهای هر بلیطش از 40 تا 60 هزار تومان هستش یه عده پورسانت می گیرند باید زود به زود مجوز صادر بشه
feedback
ناصر
اتا عده خل خواننه مردمه ره شاد هاکنن...همین نوروز چه عیب دارنه که شوننه فرزین ره با اینهمه دک و پز ایارننه مازرون که چی بوه...! فرهنگ مازرونی یعنی عاشقتم دوست دارم...غروب پاییز دلم گرفته...
اتا کنسرت محلی بهلین..این مزخرفات چیه
feedback
حسين بيرامي
ای خداوند!
به علمای ما مسئولیت، و به‌ عوام‌ ما علم‌، و به‌ مؤمنان‌ ما روشنايي، و به‌ روشنفكران‌ ما ايمان،‌ و به‌ متعصبين‌ ما فهم، و به‌ فهميدگان‌ ما تعصب،‌ و به‌ زنان‌ ما شعور، و به‌ مردان‌ ما شرف‌، و به‌ پيروان‌ ما آگاهي‌، و به‌ جوانان‌ ما اصالت، و به‌ اساتيد ما عقيده،‌ و به‌ دانشجويان‌ ما نيز عقيده، و به‌ خفتگان‌ ما بيداري‌، و به‌ دينداران‌ ما دين، و به‌ نويسندگان‌ ما تعهد، و به‌ هنرمندان‌ ما درد، و به‌ شاعران‌ ما شعور، و به‌ محققان‌ ما هدف،‌ و به‌ نوميدان‌ ما اميد، و به‌ ضعيفان‌ ما نيرو، و به‌ محافظه‌كاران‌ ما گستاخي، و به‌ نشستگان‌ ما قيام، و به‌ راكدان‌ ما تكان،‌ و به‌ مردگان‌ ما حيات،‌ و به‌ كوران‌ ما نگاه، و به‌ خاموشان‌ ما فرياد، و به‌ مسلمانان‌ ما قرآن‌، و به‌ شيعيان‌ ما علي،‌ و به‌ فرقه‌هاي ما وحدت، و به‌ حسودان‌ ما شفا، و به‌ خودبينان‌ ما انصاف، و به‌ فحاشان‌ ما ادب،‌ و به‌ مجاهدان‌ ما صبر، و به‌ مردم‌ ما خودآگاهي، و به‌ همه‌ ملت‌ ما همت‌ تصميم، و استعداد فداكاري،‌ و شايستگي نجات‌ و عزت‌ ببخش!

آمين

خلاصه اينكه اسلام به ذات خود ندارد عیبی، هر عیب که هست از مسلمانی ماست.
feedback
فرهادی
داش ناصر دمت گرم ..
feedback
همایون
این آقا دلش از یه جای دیگه پر هستش داره اینجوری خودشو می کشه ..مگه برگزاری کنسرت بد هستش؟ واقعا متاسفم ازاین طرز فکر
feedback
قنبرزاده
من واقعا متاسفم برای خودمان که با وجود این همه مشکلات در زندگی مردم، شما مطالب یک نفر افراطی رو منتشر می کنید! یعنی پخش موسیقی که وزارت ارشاد مجاز دونسته و نه این چند ماه اخیر که دهها سال است که فعال هستند به منزله فسق و فجوره!! چطور تونستید این همه توهین به مردم و شعورشون رو منتشر کنید؟؟؟؟
کدوم دین تو دنیا هست که تبلیقات واسه کالا و محصول را حرام بداند؟ مگر در دوران پیامبر بازاریان برای جلب مشتری با صدای بلند از کالاشون تعریف نمی کردن؟؟!! یا اینکه شما فکر می کنید اون موقع تو بازارهاشون هم مثلا خرما فروش پشت دکه اش بلند بلند قران می خوند!!!! این چه قیاسیه که شما می گیرید!!!
واقعا براتون متاسفم که دین رو اون چیزی می دونید که خودتون برداشت کردید و فقط خودتون رو مسلمون می دونید!!!
feedback
افشین
براي انتشار چنين مطالب سخيفي براي سايت شما متأسفم. چون ايشون خودش از اين برنامه ها خوشش نمياد بايد اين مراسم را لهو و لعب تشبيه كنه؟ از بس از ياد و اسم شهداء بهره برداري شخصي و گروهي كرديد بريد استقبال مردم از كنسرت و كنگره شهدا را با هم مقايسه كنيد.
feedback
سیاری از لاریجان
بیچاره شهدا گیر چه ادمایی افتادن که یه جقله رو میندازن وسط تا اینجا فریاد وا اسلاما سر بده ..بلاغ نکن این کارها رو از شما بعیده..شما که یه سایت مردمی هستید اعتبارتون رو با این جور نوشته ها خراب نکنید..کنسرت با کنگره فرق داره مقاسیه این دوتا قیاس مع الفارق هستش..
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴