نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی ایران انقلابی بود که جریان را تغییر داد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
کد مطلب : ۲۶۴۶۹۹
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی بود که جریان را تغییر داد و اینطور نبود که شخصی برود و شخصی جایگزین او شود.
۰
plusresetminus
انقلاب اسلامی ایران انقلابی بود که جریان را تغییر داد
به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، آیت الله‎علی معلمی در آغازین روز از دهه مبارک فجر و در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی، اظهار کرد: حضور مسئولان در محل نماز جمعه اعاده ایثار و پیوند با ولایت و امامت است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب مکتبی و هدفی بزرگترین امتیاز انقلاب اسلامی بود، افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی بود که جریان را تغییر داد و اینطور نبود که شخصی برود و شخصی جایگزین او شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امام خمینی(ره) را مرد هدف دانست و خاطرنشان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای پیشبرد هدف آماده هرگونه ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی بود.

امام جمعه شهرستان قائمشهر با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی مسائل انقلاب و بازشناسی شخصیت و خدمات ارزشمند امام(ره) است تصریح کرد: امام خمینی (ره) همراهانش از آغاز نهضت تا یوم الله 22 بهمن به مدت 16 سال متحمل رنج‌های فراوان شدند.

این مسئول ادامه داد: فروپاشی نظام شاهنشاهی نتیجه فداکاری افرادی است که در سایه ایمان، علاقه و اخلاص مقاومت کردند.

آیت الله علی معلمی با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: برگزاری انتخابات سالم، مسئله مهم و زمینه‌ساز و حضور گسترده مردم امری مهم‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: حضور اقشار مختلف مردم پای صندوق‌های رای، خاری در چشم دشمنان و سند پیوند ناگسستنی ملت با نظام است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شکایات مردمی در خصوص عمل آوری نان بی کیفیت، تصریح کرد: طبخ نان شاید در ظاهر کوچک اما از جمله مصادیق اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

این مسئول در پایان با تقدیر از پیگیری شخص فرماندار نسبت به مسئله نان، بیان کرد: پخت مرغوب نان اسراف را به حداقل بلکه از جامعه اسلامی حذف می کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲