تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴
کد مطلب : ۲۶۴۵۵
در حکمی از سوی استاندار مازندران فرهاد بنی‌شیخ‌الاسلامی به عنوان شهردار جدید نوشهر معرفی شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، عصر امروز در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم نوشهر،چالوس و کلاردشت در مجلس، امام جمعه، اعضا شورای اسلامی چهارم و سابق و مردم در کانون شهید باهنر نوشهر، فرهاد بنی‌شیخ‌الاسلامی به‌ عنوان شهردار جدید نوشهر معارفه شد.
شهردار سابق نوشهر در این مراسم گفت: به مدت 75 ماه به‌عنوان شهردار نوشهر فعالیت کردم، به‌طوری که برای آیندگان نیز کار شد؛ همان‌ طوری که در گذشته برای ما کار شده بود.
علی امانی به ارائه برخی اقدامات عمرانی در زمان تصدی خود به‌ عنوان شهردار نوشهر پرداخت و افزود: نخستین نیروگاه زباله‌سوز کلنگ‌زنی و در حال احداث است.
وی با اشاره به اینکه نخستین پارکینگ طبقاتی در غرب مازندران با 85 درصد پیشرفت فیزیکی نیز در حال احداث است، بیان داشت: ایجاد و احداث اسکله توریستی سیترا، مجتمع تجاری همافران، نهضت پیادروسازی، پارک جنگلی نوشهر و بسیاری از کارهای عمرانی دیگر در راستای خدمات‌رسانی به نوشهر و شهروندان انجام شد.
امانی تصریح کرد: در حوزه اعتبارات نیز بودجه سه میلیارد تومانی به 26 میلیارد تومان در سال ارتقا یافت؛ در حالی که شهرهای مجاور هنوز به 12 میلیارد هم نرسیدند.
وی ادامه داد: بودجه جاری نوشهر 37 درصد و بودجه عمرانی 63 درصد شد.
این مسئول تصریح کرد: رفتگری در نوشهر برای من افتخار بود و هست و در ادامه نیز از هرگونه کمک به نوشهر دریغ نمی‌کنم.
امانی با اشاره به اینکه در طول مدت خدمت خود با سه استاندار و سه فرماندار همکاری داشتم، متذکر شد: از اعضای شورای سابق که به بنده به‌ عنوان یک جوان بومی در سن 32 سالگی اعتماد کردند و سکان هدایت شهرداری نوشهر را به من سپردند و  همکاران زحمتکش و صدیق قدردانی می‌کنم.
شهردار سابق نوشهر، خبرنگاران و اصحاب رسانه را پل ارتباطی بسیار خوبی بین مردم و شورا و شهرداری دانست و ابراز کرد: از این قشر پرتلاش و زحمتکش نیز به دلیل انعکاس اخبار این شهرداری تشکر می‌کنم.
شهردار جدید نوشهر نیز طی سخنانی گفت: هدف خدمت به مردم و شهروندان است و با این نگاه به میدان آمدم و کار خود را شروع می‌کنم.
فرهاد بنی‌شیخ الاسلامی اضافه کرد: تحقق بخشیدن به اندیشه شهروندان و منتخبان آنها در شورای شهر نوشهر برای من بسیار مهم است و در این راه تمام تلاش خود را برای توسعه و عمران و آبادانی نوشهر به کار می‌گیرم تا شهری مطابق با خواسته‌های شهروندان داشته باشیم.
به گزارش فارس، در این مراسم از زحمات علی امانی، شهردار سابق تجلیل و فرهاد بنی شیخ الاسلامی به عنوان شهردار جدید نوشهر معرفی شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما