تاریخ انتشارسه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۲۶۲۶۱۱
بنابر اعلام مدیر جهاد کشاورزی نکا دوره تخصصی هرس محصولات مرکبات و سیاه‌ریشه با آموزش نحوه استفاده از تجهیزات روز و مبارزه با آفات، با حضور کارشناسان و محققان در نکا برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، علی طاهری با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف ترویجی در سطح شهرستان، اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی، ترویجی و مدیریت دانش در بخش کشاورزی در قالب نظام نوین ترویج کشاورزی، کارگاه آموزش تخصصی هرس برخی محصولات در نکا برگزار شد.

وی افزود: این دوره تخصصی برای محصولات مرکبات و سیاه‌ریشه با حضور 80 نفر از کارشناسان، ناظران، محققان و باغداران پیشرو در سالن آموزش مرکز جهاد کشاورزی بخش قره‌طغان نکا انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی نکا با بیان محورهای این دوره، خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی به سه محور چگونگی مبارزه با آفات و بیماری‌های درختان مرکبات و سیاه‌ریشه، انجام عملی هرس مکانیزه با استفاده از جدیدترین دستگاه پنوماتیک 6 کاره و هرس تخصصی در مرکبات و سیاه‌ریشه پرداخته شده است.

وی در پایان اضافه کرد: این دوره با همکاری شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای و شرکت ماشین‌سازی بادله برگزار شد که در آن بهره‌برداران و صاحبان محصول در کنار آموزش عملی در زمینه هرس تخصصی، مهارت‌های لازم در هرس را نیز آموزش دیدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴