تاریخ انتشارسه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۲۶۲۶۰۴
یک پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال وقتی به خود آمد و بهترین بازی‌اش را انجام داد که سرمربی این تیم تعارف را کنار گذاشت و با همه بازیکنان برخوردی قاطع داشت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، محمد مومنی در خصوص پیروزی پر گل استقلال مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بچه ها خوب بازی کردند. آنقدر خوب که بتوانند صنعت نفت را در خانه خودش با سه گل مغلوب کنند. جا دارد این پیروزی را به همه هواداران این تیم و کادر فنی تبریک بگویم و به عنوان پیشکسوت این باشگاه آرزوی تداوم این روند را داشته باشم.

وی افزود: برگ برنده آبی پوشان در این بازی شهامت و شجاعت منصوریان بود. منصوریان وقتی تعارف و رودربایستی را مقابل همه بازیکنان از بزرگ و کوچک کنار گذاشت و همه را در یک سطح قرار داد، برنده این بازی بزرگ شد. نمونه بارز این نوع برخورد منصوریان هم در تمرین روزهای آخر بود که همه بازیکنان را جمع کرد و با قاطعیت به آنها گفت در نیم فصل دوم از پول خبری نیست و هرکسی نمی خواهد برود رضایتنامه بگیرد و برود.

مهاجم پیشین فوتبال کشورمان خاطر نشان ساخت: الان در این تیم همه بازیکنان در یک سطح هستند. از رحمتی گرفته تا جوان ترین بازیکن که مثلا سید مجید حسینی باشد. همه می‌دانند که زیر بیرق آبی قرار گرفته‌اند. همه می‌دانند که بازیکن استقلال هستند و برای بازی کردن در ترکیب اصلی باید زحمت بکشند و با دیگران همدل باشند. دیروز در آبادان من ندیدم بازیکنی که احساس بزرگی کاذب داشته باشد. همه بازیکنان در مقابل مقام سرمربی کرنش کردند و تابع نظرات و تصمیمات منصوریان بودند. این بزرگ ترین نقطه قوت تیم در بازی با صنعت نفت بود.

مومنی در خصوص درخشش جوانان در غیاب غایبان بزرگ گفت: همه بازیکنان بزرگ و اسم و رسم دار محبوب هواداران هستند و همه دوست دارند این بازیکنان بدرخشند. اما وقتی این جوانان بیرون از خانه پرچم استقلال را بالا بردند، باید مزد خود را با تداوم حضور در ترکیب ثابت بگیرند. بازیکنان بزرگ و تاثیر گذاری مثل مگویان و جابر انصاری که به دلیل مصدومیت در ترکیب نبودند، باید صبر کنند تا دوباره نوبت شان بشود.

وی در خصوص جباروف گفت: وضعیت جباروف با سایر بازیکنان بزرگ فرق می‌کند و او یک استثنا است. جباروف یک بازیکن بزرگ خارجی است و برای کمک کردن به تیم آمده. این بازیکن استثنائا به محض رسیدن به آمادگی بدنی مطلوب باید در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

پیشکسوت استقلال در خاتمه گفت: همانطور که گفتم منصوریان به ذاته شهامت دارد و با همین شهامت توانست با همه بازیکنان در این هفته ها برخورد کند. اما برخی از حاشیه‌های بیرونی باعث شده بود تا قدری این شهامت دستکاری شده و دچار خلل شود
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴