تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۲۶۱۷۰
مردم دیار علویان ،عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در روز مناجات گرد هم آمدند تا هم نوا با تسبیح کائنات و فرشتگان به دعوت سرور و سالار شهیدان لبیک گویند.
۰
plusresetminus
مردم مازندران به ندای امام حسین(ع) در روز عرفه لبیک گفتند
به گزارش خبرنگار بلاغ،مراسم دعاي پر فیض عرفه، با حضور مسئولان و جمع کثیری از مردم ولایت مدار مازندران در بقاع متبرکه و مساجد سراسر استان مازندران،باشکوه خاصی برگزار شد.
 مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در دیار علویان هم نوا با تسبیح کائنات و فرشتگان به دعوت سرور و سالار شهیدان لبیک گفتند.
در این آئین عرفانی که با قرائت دعا و مناجات توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد، دوستداران و عاشقان آن حضرت با دل‌های شکسته به یاد مولایشان حسین (ع) که این مناجات عاشقانه را در فضایی معنوی و در کنار کعبه، مقدس‌ترین جایگاه مسلمانان و با دلی پرسوز و چشمانی اشکبار قرائت کرده، این دعای پرفیض را زمزمه کردند.
خبرهای رسیده از شهرهای مختلف استان مازندران حاکی از آن است که در هرگوشه از مساجد،بقاع متبرکه و گلزار مقدس شهدای هشت سال دفاع مقدس،عاشقان ابا عبدالله حسین(ع) فارغ از همه تعلقات دنیوی، رو به سوی حرم حسین(ع(، در روزی که امتداد شب قدر و رضوان الهی است با زمزمه «هو للدّعوات سامعٌ و للکربات دافعٌ» به درگاه حضرت دوست دست نیایش دراز کرده و از او می‌خواستند گرفتاری‏هایشان را رفع کند و با نوای «اللّهم انّی ارغب الیک و اشهد بالرّبوبيّة لک» به ربوبیت پروردگار و بازگشت به سوی او گواهی می‌دادند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴