تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۲۶۰۳۲۴
جمعی از مسئولان وزارت کشور و مدیران کل استانداری مازندران با حضور در نکا به همراه تعدادی از مسئولان شهرستان به بازدید از شهرک مهرگان(عباس آباد قدیم) نکا پرداختند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، جمعی از مسئولان وزارت کشور و مدیران کل استانداری مازندران با حضور در نکا به همراه تعدادی از مسئولان شهرستان به بازدید از شهرک مهرگان(عباس آباد قدیم) نکا پرداختند.

در این دیدارها علی ملازاده جانشین بازرسی ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزرات کشور به همراه علیرضا یونسی معاون سیاسی، امنیتی و عیسی قاسمی طوسی مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران حضور داشتند.
همچنین فرماندار نکا همراه با تعدادی از مدیران شهرستان در این بازدید مسئولان کشوری و استانی را همراهی می‌کردند که صحبت با تعدادی از اهالی محل و بازدید از اماکن جدید و قدیمی محله در دستور کار این برنامه قرار داشته است.


به گزارش پیک نکا، بنابر اعلام مسئولان فرمانداری نکا قرار بر تشکیل جلسه پس از این بازدید در فرمانداری نکا بود اما با پایان یافتن برنامه، مسئولان شهرک مهرگان را مستقیماً به سمت مرکز استان ترک کردند تا سوالات درمورد چرایی بازدید سرزده این چنینی مسئولان از این محله معروف در ذهن ایجاد شود.

شهرک مهرگان که سابق بر این نام عباس آباد را با خود یدک می‌کشید از محله‌های پر خطر تولید، توزیع و مصرف مواد مخدر بوده که با تلاش‌های صورت گرفته از بافت آلوده آن کاسته شده و زندگی سال‌متری در آن در جریان است.

این محله هر از گاهی بدین صورت مورد بازدیدهای سرزده مسئولان کشوری و استانی قرار می‌گیرد که امید است با پیگیری‌های مستمر هر روز بتوان کمتر شدن اثرات مواد مخدر در این منطقه و شهرستان نکا را شاهد بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴