تاریخ انتشارجمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۲۵۹۸۹
شماری از یگان‌های ارتش سوریه، گروهی از افراد مسلح را روستای «معر شمشة» در حومه «معرة النعمان» هدف قرار دادند که در جریان آْن تعدادی از افراد مسلح کشته و شمار دیگری زخمی شدند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، نیروهای ارتش سوریه همچنین دو خودرو وابسته به تروریست‌های مسلح را در منطقه «الزعلانه» در نزدیکی شهرک «معرشورین» از توابع «معرة النعمان» را منهدم کرده و همه سرنشینان آنها را به کام مرگ کشاندند.
ده‌ها فرد مسلح در جریان حملات ارتش سوریه به مقرهای آنها در شهرک‌های «کفرلاته» و «الرامی» در حومه «اریحا» کشته و زخمی و تعداد دیگری از تروریست‌ها نیز در عملیات ارتش سوریه در اطراف «جبل الاربعین» کشته شدند.
از سوی دیگر یگان‌های حفاظت فرودگاه نظامی «ابو الضهور»، شماری از مقرهای تجمع تروریست‌ها را در روستای «الشویحه» و مناطق «ام جرین» و «تل سلمو» هدف قرار دادند.
در جسر الشغور نیز نیروهای ارتش سوریه تعدادی از مراکز تجمع افراد مسلح در شهرک‌های «درکوش»، «زرزور» و «الکستن التحتانی»‌و دو راهی روستای «الدویسات» را هدف قرار دادند.
این گزارش حاکی است که در عمیلیات ارتش سوریه علیه تروریست‌ها در ریف ادلب، خودروهای تروریست‌ها منهدم شده و تعدادی از افراد مسلح نیز کشته و یا زخمی شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴