تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۲۵۷۶۲۸
عضو شورای شهر فریدونکنار با بیان اینکه مسئول اداره ورزش تجربه کافی ندارد، گفت: اداره ورزش در تامین هزینه قند و چای خود مانده است.
۰
plusresetminus
اداره ورزش فریدونکنار در تامین هزینه قند و چای خود مانده است/ مسئول اداره ورزش تجربه کافی ندارد
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، سید جواد قاسمی در جمع مسئولان باشگاه فرابرتر فریدونکنار در سالن اجتماعات هیئت فوتبال این شهرستان، اظهار کرد: مشکلات امروز باشگاه فرابرتر را در گذشته پیش‌بینی می‌کردیم و در آن جلسه گفته شد که تصمیم‌های گرفته شده احساسی است.

وی با بیان اینکه در جلسه ابتدای فصل نسبت به سرمایه و بودجه حضور در مسابقات پیش‌بینی صورت نگرفته بود، تصریح کرد: مازندران و فریدونکنار با مشکلات اسپانسر روبه‌رو هستند و نمونه بارز آن نساجی مازندران است.

عضو شورای شهر فریدونکنار با اشاره به اینکه تمامی تیم‌ها با مشکل مالی روبه‌رو هستند، خاطرنشان کرد: در بحث ورزشی شورا، تنها ۷۰ میلیون تومان وجود دارد و با وجود ۴۵ تیم و هیئت ورزشی چگونه می‌توانیم کمک کنیم.

قاسمی با بیان اینکه سند زمین ورزشی شهید آزادی مشکل حقوقی دارد، گفت: با پرداخت ۱۲۰ میلیون تومان برای ۱۲ هزار مترمربع، این زمین از اختیار مسکن و شهرسازی خارج و در اختیاز شهرداری یا اداره ورزش قرار می‌گیرد.

وی با ابراز تاسف از اینکه اداره ورزش در تامین هزینه قند و چای خود مانده است، گفت: مسئول اداره ورزش تجربه کافی ندارد و می‌توانست با مدیریت سالن ورزشی، امور این اداره را به پیش ببرد.

این عضو شورای شهر فریدونکنار با اشاره به اینکه رئیس اداره باید جسارت داشته باشد، خاطرنشان کرد: از روابط فرماندار، مسئولان سیاسی و لابی‌های آنها استفاده کنید هرچند از سیاست‌مداران آبی گرم نمی‌شود.

قاسمی با تاکید بر اینکه شورای شهر نسبت به مساعدت تیم فوتبال فرابرتر نظر مثبت دارد و تنها راه برون رفت از مشکلات، دامنه نفوذ مسئولان است، اظهار کرد: جای تاسف است که کسی وارد جلسه می‌شود و نام او را می‌برند اما در زمان کمک‌رسانی فراموش می‌کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰