کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شورای شهر فریدونکنار:

اداره ورزش فریدونکنار در تامین هزینه قند و چای خود مانده است/ مسئول اداره ورزش تجربه کافی ندارد

16 دی 1395 ساعت 14:07

عضو شورای شهر فریدونکنار با بیان اینکه مسئول اداره ورزش تجربه کافی ندارد، گفت: اداره ورزش در تامین هزینه قند و چای خود مانده است.


به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، سید جواد قاسمی در جمع مسئولان باشگاه فرابرتر فریدونکنار در سالن اجتماعات هیئت فوتبال این شهرستان، اظهار کرد: مشکلات امروز باشگاه فرابرتر را در گذشته پیش‌بینی می‌کردیم و در آن جلسه گفته شد که تصمیم‌های گرفته شده احساسی است.

وی با بیان اینکه در جلسه ابتدای فصل نسبت به سرمایه و بودجه حضور در مسابقات پیش‌بینی صورت نگرفته بود، تصریح کرد: مازندران و فریدونکنار با مشکلات اسپانسر روبه‌رو هستند و نمونه بارز آن نساجی مازندران است.

عضو شورای شهر فریدونکنار با اشاره به اینکه تمامی تیم‌ها با مشکل مالی روبه‌رو هستند، خاطرنشان کرد: در بحث ورزشی شورا، تنها ۷۰ میلیون تومان وجود دارد و با وجود ۴۵ تیم و هیئت ورزشی چگونه می‌توانیم کمک کنیم.

قاسمی با بیان اینکه سند زمین ورزشی شهید آزادی مشکل حقوقی دارد، گفت: با پرداخت ۱۲۰ میلیون تومان برای ۱۲ هزار مترمربع، این زمین از اختیار مسکن و شهرسازی خارج و در اختیاز شهرداری یا اداره ورزش قرار می‌گیرد.

وی با ابراز تاسف از اینکه اداره ورزش در تامین هزینه قند و چای خود مانده است، گفت: مسئول اداره ورزش تجربه کافی ندارد و می‌توانست با مدیریت سالن ورزشی، امور این اداره را به پیش ببرد.

این عضو شورای شهر فریدونکنار با اشاره به اینکه رئیس اداره باید جسارت داشته باشد، خاطرنشان کرد: از روابط فرماندار، مسئولان سیاسی و لابی‌های آنها استفاده کنید هرچند از سیاست‌مداران آبی گرم نمی‌شود.

قاسمی با تاکید بر اینکه شورای شهر نسبت به مساعدت تیم فوتبال فرابرتر نظر مثبت دارد و تنها راه برون رفت از مشکلات، دامنه نفوذ مسئولان است، اظهار کرد: جای تاسف است که کسی وارد جلسه می‌شود و نام او را می‌برند اما در زمان کمک‌رسانی فراموش می‌کند.


کد مطلب: 257628

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/257628/اداره-ورزش-فریدونکنار-تامین-هزینه-قند-چای-خود-مانده-مسئول-تجربه-کافی-ندارد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com