فرمانده انتظامی استان مازندران:

امروزه در ساری دو گرم مواد مخدر پیدا نمی‌شود

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۰
کد مطلب : ۲۵۶۹۱
فرمانده انتظامی استان مازندران به اشاره به اقدامات پلیس در پاکسازی منطقه نوبنیاد ساری بیان داشت: در حال حاضر در ساری دو گرم مواد مخدر پیدا نمی‌شود.
۰
plusresetminus
امروزه در ساری دو گرم مواد مخدر پیدا نمی‌شود
به گزارش بلاغ،سردار مسعود جعفری نسب بعد از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در مازندران اظهار داشت: نیروی انتظامی از دستگاه‌های ولایت پذیر کشور است.
وی با اشاره به مشکلات امنیتی بسیاری از کشورهای همسایه خاطرنشان کرد: به واسطه اقدامات مناسب در کشور ایران از امن‌ترین کشورهای جهان است.
فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: نیروی انتظامی با شعار مردم مداری و مردم گرایی جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارد.
وی با اشاره به اقتدار بسیار مناسب نیروی انتظامی در کشور خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به درجه‌ای از اعتبار و کارآمدی رسیده است که قادر است پیچیده‌ترین مشکلات در کشور را سریعا برطرف کند.
جعفری‌نسب با اشاره به حضور 40 روز‌ه‌اش در مازندران بیان داشت: بسیاری از مناطق آلوده استان مازندران به واسطه اقدامات پلیس برای سوداگران مرگ ناامن شد.
وی در ادامه از کشف 900 کیلوگرم مواد مخدر در مازندران خبر داد و گفت: در 6ماه امسال به اندازه تمام سال گذشته مواد مخدر کشف و ضبط شد.
این مسئول با اشاره به اقدامات پلیس در پاکسازی منطقه نوبنیاد ساری بیان داشت: دسترسی به مواد مخدر در این شهرک بسیار راحت بود به طوری که سوداگران مرگ در 30 ثانیه به مواد مخدر دسترسی پیدا می‌کردند که با پاکسازی این منطقه مواد مخدر در مرکز استان مازندران نایاب شد.
وی بیان داشت: در حال حاضر در ساری دو گرم مواد مخدر پیدا نمی‌شود.
جعفری‌نسب در ادامه به اقدامات انجام شده پلیس در منطقه عباس‌آباد نکا نیز اشاره کرد و گفت: با جمع‌آوری سارقان و سوداگران مرگ در این منطقه مشکل سرقت بسیاری از شهرهای اطراف مازندران نیز رفع شد.
وی اضافه کرد: اقدامات پلیس مازندران در نکا مورد استقبال مردم قرار گرفت و مردم این شهر بعد از نماز جمعه از عملکرد پلیس مازندران در این ارتباط تقدیر کردند.
فرمانده انتظامی مازندران در پایان به اقدامات فرمانده دریابانی مازندران نیز در سواحل خزر نیز اشاره کرد و گفت: دریا به خوبی توسط فرمانده دریابانی مازندران مدیریت می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴