نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد:

برای گرفتن پست و مقام در مازندران ترافیک زیادی است!

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۲۵۵۶۲
نملینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه برای پذیرفتن پست و مسئولیت در مازندران ترافیک زیادی است،گفت: دولت به اندازه ما در گماشتن افراد مشکل ندارد.
۰
plusresetminus
برای گرفتن پست و مقام در مازندران ترافیک زیادی است!
به گزارش بلاغ،آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار با مسئولان آموزش و پرورش استان با تسلیت ایام شهادت جوان‌ترین امام معصوم اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش اثرگذاری در تربیت نیروی انسانی متخصص و فرهیخته در کشور دارد.
وی تصریح کرد: جایگاه مسئولیتی معلمان بالاتر از سایر مدیران و دست‌اندرکاران است، معلمان اندیشه‌ساز هستند و تربیت نیروی انسانی سالم و دلسوز و انقلابی کار بسیار مشکلی است که تنها معلمان ایران اسلامی توانایی پرورش این استعدادها را دارند.
نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: نمونه بارز معلمان دلسوز و ولایی را ما در جبهه و جنگ تحمیلی شاهد بودیم.در آموزش و پرورش باید نیروی‌های دفاع مقدسی تربیت کنیم.
طبرسی بیان داشت: حضور معلمان در جبهه‌های حق‌علیه باطل سرمایه بزرگی بود و حضور این نیروهای برجسته مردمی سرمایه بسیار بزرگ معنوی برای ایران اسلامی بود.
وی به تغییرات مدیریتی در استان اشاره کرد و گفت: برای پذیرفتن پست و مسئولیت در مازندران ترافیک زیادی است. اگر جا خالی مدیریتی در مازندران ایجاد شود دولت به اندازه ما در گماشتن افراد مشکل ندارد.
طبرسی ادامه داد: برای دریافت مسئولیت مراجعه‌های زیادی به دفتر می‌شود برای هر جا خالی مدیریتی در استان بیش از 50 تا 60 نفر داوطلب داریم و فکر نمی‌کنم در هیچ جای کشور این همه داوطلب برای دریافت پست و مقام وجود داشته باشد.
وی خطاب به مسئولان آموزش و پرورش استان بیان داشت: بیان زمزمه‌های تغییر و تحول نباید در روحیات شما برای خدمتگزاری تاثیر داشته باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲