فرمانده سپاه کربلا مازندران:

نهم دی روز بصيرت و ميثاق با ولايت بود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۲۵۵۲۶۷
فرمانده سپاه کربلا مازندران در همایش 9 دی سوادکوه شمالی گفت: نهم دی روز بصيرت وميثاق با ولايت بود.
۰
plusresetminus
نهم دی روز بصيرت و ميثاق با ولايت بود
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، همايش 9 دی شامگاه سه‌شنبه با حضور سردار محمدحسین بابايی فرمانده سپاه کربلا مازندران، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شيرگاه برگزار شد.

 در اين مراسم سردار بابايی، نهم دی را روز بصيرت و ميثاق با ولايت دانست و اظهار کرد: فتنه 88  نقشه از پيش طراحی شده استکبار جهانی بود که به دست ايادی و غربزدگان داخلی به صورت پروژه و به بهانه واهی در حال اجرا بود ولی مردم با بصيرت و ولايتمدار با تحمل همه کج رفتاری‌ها و ساختارشکنی‌های سياسيون شکست خورده، در دفاع از نظام، انقلاب و ولايت فقيه به ميدان آمدند و حماسه ای بی نظير خلق کرده و برای هميشه پرونده فتنه گران را درهم پیچيدند و به زباله دان تاريخ انداختند.

وی به ياران انقلابی که برای حفظ نظام و ولايت فقيه حکم اعدام فرزندشان را صادر کردند اشاره و خاطر نشان کرد: متاسفانه می بينيم اين سالها آقايان به خاطر برخورد قانون با آقازاده‌هاشان نسبت به نظام کينه کردند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: امروزه دوران نفاق جديد است که بعضی‌ها در محافل و انظار عمومی دم از امام و راه امام و ولی فقيه می‌زنند ولی در عمل مقابل سيره امام و رهبری عمل می کنند و در محافل خصوصی حرف از حذف ولايت فقيه می زنند.

بابایی تصریح کرد: بعضی از کوردلان در کشور نق می‌زنند ولی نمی بينند که جوانانی که امروز به جبهه مقاومت می‌پيوندند از نسل سوم انقلاب هستند و از خاکريز انقلاب اسلامی دفاع می کنند و دشمنان داخلی و خارجی بايد بدانند تا وقتی مردم حامی نظام، انقلاب و رهبری هستند گزندی به عمود خيمه انقلاب وارد نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: کسانی هستند که در مقابل رژيم گذشته حرکت کردند و امروز با پيوستن به تفکرات ليبرالی در مقابل نظام ايستادند و  در 16 آذر امسال با سخنرانی در دانشگاهها خواستار آزادی سران فتنه از حصر خانگی شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴