تاریخ انتشارجمعه ۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۲۵۳۷۷۸
خطیب جمعه بابل گفت: تا وقتی که ملت تابع محض رهبری باشد حتی اگر همه دنیا هم مقابل ملت ما بایستد، نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند. بصیرت، ایمان و تابعیت از ولایت فقیه سد راه دشمنان نظام است.
۰
plusresetminus
بصیرت، ایمان و تابعیت از ولایت فقیه سد راه دشمنان نظام است
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه‌های نماز‌ جمعه این هفته بابل با اشاره به حماسه 9 دی، اظهار کرد: مناسبت 9 دی، حماسه بزرگ ملت ایران در مقابل فتنه عظیم 88 را برایمان تداعی می‌کند.

وی افزود: 9 دی یادآور جنبشی به اصطلاح سبز است، جنبش سبز در حقیقت جنبشی سیاه بود که قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشت، همه عناصر ضد‌انقلاب و همه آنهایی که با انقلاب زوایه داشتند دست به دست یکدیگر دادند و مشت محکمی علیه انقلاب شدند.

امام جمعه بابل ادامه داد: کشورهای غربی، شیطان بزرگ و صهیونیست‌ها برای حمایت از فتنه‌گران 88 با یکدیگر بسیج شدند، آنها برای تخریب این انقلاب برنامه‌هایی را از قبل مهیا کرده و منتظر زمان بودند که علیه انقلاب بسیج شوند و متاسفانه عناصر بدبخت سران فتنه بستر حمله دشمن را فراهم کردند، سران فتنه جریان انتخابات را بهانه و با اصل نظام لجاجت کردند.

روحانی با محکوم کردن عمل قبیح فتنه‌گران، تصریح کرد: فتنه 88 گسترده‌ترین فتنه در تاریخ بعد از انقلاب کشور بود که در آن همه‌ اصول زیر پا گذاشته شد. فتنه 88 از همه امور گذشت. حتی در روز عاشورا، عزاداران حسینی مورد هتک حرمت قرار گرفتند، آشوب‌گران با هدف ایجاد ناامنی و تخریب چهره‌ نظام به اموال عمومی حمله کردند.

وی با اشاره به متانت رهبری در برخورد با فتنه‌گران افزود: یکی از ویژگی‌های فتنه 88 مدارای رهبر معظم انقلاب بود، بسیاری از وزرای همین دولت فعلی هم در مسیر فتنه قرار گرفتند. برخی از آنها جملات بسیار رکیکی نسبت به رهبر معظم انقلاب بیان کردند اما رهبر معظم انقلاب با آنها با سعه صدر توام با مدارا برخورد کردند. دشمن دست به دست هم داد تا نظام را سرنگون کند اما رهبر معظم انقلاب با مدیریت بی‌نظیر این جریان فتنه را مهار کرد و توطئه‌ دشمنان نقش بر‌آب شد.

روحانی تصریح کرد: تا وقتی که ملت تابع محض رهبری باشد حتی اگر همه دنیا هم مقابل ملت ما بایستد، نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند. بصیرت، ایمان و تابعیت از ولایت فقیه سد راه دشمنان نظام است

خطیب جمعه بابل با اشاره پیروزی حلب، گفت: فتح حلب فتحی بزرگ و اثر‌گذار بود و بزرگترین مشت را بر مغز دشمن زد. تدبیر رهبر معظم انقلاب برای مقابل با جریان فتنه تکفیری‌ها موجب این فتح شد. حمایت کامل نظام جمهوری اسلامی در کنار ملت سوریه قرار گرفت و خواب تکفیری‌ها و حامیان غربی و عربی آنها را آشفته ساخت.

وی افزود: قطر مرموز‌ترین کشور عربی است. این کشور 250 هزار نفری پادشاهی امروز به دنبال حقوق بشر در سوریه می‌گردد اما خود آنها عامل جنایت بودند. این کشور با پول‌ها و حمایت‌های زیاد خود از تکفیری‌ها می‌خواست عظمت فتح و آزادسازی حلب را تحت شعاع قرار دهد.

امام‌ جمعه بابل با ابراز گله‌مندی از اتفاقات اخیر شورای شهر، بیان کرد: بعضا خبرهای بدی از شورای اسلامی شهر بابل می‌شنوم. مردم از جریانات اخیر که در شورای اسلامی شهر اتفاق می‌افتد گلایه‌مند هستند. اخبار ناراحت‌کننده‌ای از جر و بحث‌ها و جملات زشت رد‌ و‌ بدل شده در این جلسات به بیرون منتشر می‌شود. رسانه‌ای کردن این اتفاقات جز خسارت اثری ندارد و چهره بابل مخدوش می‌شود. حریم این شهر را بشناسید. شما با آرای مردم به این منصب‌ها دست یافتید، نباید چهره این شهرستان را در اذهان کشور خراب کنید. نباید این رفتارهای کریه و زشت ادامه پیدا کند و بیش از این مردم درگیر این مسائل شوند.

این مقام در پایان خطبه‌های این هفته نماز‌جمعه بابل گفت: شهرداری در خدمت به مردم تلاش‌هایی را انجام داده است و خوشبختانه آثار این خدمات مشاهده می‌شود اما باید خدمات بهتر و مناسب‌تری برای مردم شریف بابل انجام شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴