کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس موسسه آموزش عالی پردیسان فریدونکنار:

دانشگاه پردیسان آماده رفع مشکلات فریدونکنار است/عدم استفاده شورای شهر و شهرداری از توانایی موجود

29 آذر 1395 ساعت 22:08

رئیس موسسه آموزش عالی پردیسان فریدونکنار با بیان اینکه دانشگاه پردیسان توانایی رفع برخی از مشکلات فریدونکنار را دارد گفت: متاسفانه شهرداری و اعضای شورای شهر حاضر نیستند از این توانایی استفاده کنند.


به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، غلامرضا پیروز رئیس موسسه آموزش عالی پردیسان در گردهمایی روز وحدت حوزه و دانشگاه در سالن اجتماعات دانشگاه پردیسان با اشاره به فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم و امام صادق (ع) و هفته وحدت اظهار کرد: پیامبر گرامی مبلغ دین اسلام و امام جعفر صادق(ع) تبیین کننده مسائل این دین بودند که لازم است ما پیروان آن‌ها باشیم.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت حوزه و دانشگاه گفت: لازم است که از امام جمعه شهرستان فریدونکنار قدردانی کنیم چراکه ایشان در زمینه وحدت حوزه و دانشگاه تلاش بسیاری دارند.
وی با اشاره به اینکه فرماندار شهرستان فریدونکنار فردی تلاش‌گر است خاطرنشان کرد: دکتر منفردی دارای بینش فراوانی در زمینه وحدت حوزه و دانشگاه است.

رئیس موسسه آموزش عالی پردیسان گفت: از روز نخست حضور در فریدونکنار با اهدافی وارد شدیم چراکه احساس کردیم ساختار این شهر آماده است.

پیروز تصریح کرد: ما به مسئولان مربوطه در این شهر بارها گوشزد کردیم که میتوانیم بار سنگین مشکلات شهر را در برخی موارد به دوش بکشیم و گفتیم که شما برای ساختن این شهر نیاز به همفکری دارید اما متاسفانه هیچگاه نیازی از سوی این مسئولان مطرح نشد و اینطور نشان می‌دهد که انگار فریدونکنار هیچ نیازی ندارد.

وی افزود: در حالی که در دانشگاه پردیسان اساتیدی حضور دارند که در استان تاثیرگذار هستند اما در فریدونکنار هیچگاه از آنان استفاده نشده است.

رئیس موسسه آموزش عالی پردیسان خاطرنشان کرد: در حالی که ما برای تامین نیازهای این شهر توانایی کامل را داریم اما متاسفانه به خاطر عدم استفاده از این توانایی خودمان دچار رکود شدیم و احساس میکنیم که دیگر این شهر و مسئولان آن به ما نیاز ندارند.

پیروز با اشاره به اینکه مشکلاتی زیادی در این شهرستان وجود دارد تصریح کرد: در حالی که دانشجویان و اساتید توانمندی در دانشگاه پردیسان حضور دارند که میتوانند راه حل‌های مفیدی برای مشکلات شهری فریدونکنار ارائه دهند اما متاسفانه شهرداری و اعضای شورای شهر حاضر نیستند از این توانایی استفاده کنند.


کد مطلب: 252673

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/252673/دانشگاه-پردیسان-آماده-رفع-مشکلات-فریدونکنار-عدم-استفاده-شورای-شهر-شهرداری-توانایی-موجود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com