مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛

استقلال مقابل صخره؛ غول‌کش مقابل تراکتورسازی

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۲۵۲۵۵۷
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز سه‌شنبه با انجام سه دیدار آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین مسابقات استقلال به مصاف نفت تهران خواهد رفت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز سه‌شنبه با انجام سه دیدار آغاز می‌شود. در جمع 8 تیم برتر تیم دسته دومی نفت و گاز گچساران هم حضور دارد. تیمی شگفتی‌ساز که بازیکنانش برای صعود همچنان با انگیزه هستند. نگاهی به این رقابت‌ها می‌اندازیم

سپاهان- سایپا؛ پایان ناکامی فرکی یا پیروزی ویسی؟

سپاهان در مرحله قبل در یک بازی سخت و سنگین تیم آلومینیوم اراک را شکست داد و به این مرحله رسید. سایپا هم مقابل تیم نفت مسجدسلیمان پیروز شد. نارنجی‌پوشان تهرانی البته حال و روز خوشی در لیگ برتر ندارند. سایپا با 9 گل زده در لیگ برتر دومین خط حمله ضعیف لیگ را در اختیار دارد اما سپاهان شرایطش در لیگ مناسب‌تر از حریف خودروسازش است. حسین فرکی در این فصل با بدشانسی‌های زیادی روبه رو بود و مهدی ترابی تنها ملی‌پوش سایپا هم تا نیم فصل دوم در اختیار ندارد. باید دید طلسم بدشانسی‌های فرکی باطل می‌شود یا این تیم در جام حذفی هم دستش خالی می‌ماند و شاگردان ویسی به مرحله بعد صعود می‌کنند. برنده این مسابقه در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده بازی استقلال و نفت خواهد رفت.

نفت و گاز گچساران- تراکتورسازی تبریز؛ شاگردان قلعه‌نویی مقابل شگفتی‌ساز

حریف تراکتورسازان یک تیم ناشناخته و دسته دومی است که بازیکنانش برای اثبات توانایی‌هایشان با انگیزه‌‌ای مضاعف مقابل تراکتورسازی  به میدان می‌روند با این حال بعید است این تیم گمنام بتواند مقابل تیم تراکتورسازی بایستد و این تیم را حذف کند هرچند در خانه‌اش به میدان می‌رود. بازیکنان قلعه‌نویی دوست ندارند اسیر شگفتی شوند با این حال آنها اگر خودشان را از پیش برنده بدانند ممکن است دچار شگفتی شوند. نفت و گاز برای رسیدن به این مرحله تیم فولاد خوزستان را شکست داده و شاگردان داریوش یزدی دوست دارند دومین  تیم لیگ برتری را هم از سر راه برداند. تراکتورسازی هم تیم برق جدید شیراز را برده و حریف این تیم شده است. برنده این مسابقه در نیمه نهایی حریف برنده بازی ذوب آهن و گسترش فولاد تبریز خواهد شد.

نفت تهران- استقلال؛ شاگردان منصوریان مقابل صخره!

جذاب‌ترین مسابقه این مرحله در تهران برگزار می‌شود. جایی که شاگردان علی دایی میزبان تیم استقلال تهران هستند. علیرضا منصوریان فصل گذشته هدایت نفت تهران را برعهده داشت و این تیم را به خوبی می‌شناسد و به همین دلیل آن را به صخره تشبیه کرده است. باید دید پسران آبی می‌توانند از سد این صخره عبور کنند یا نه؟ نفت تهران هوادار زیادی ندارد اما شاید هوادران پرسپولیس و دوستداران علی دایی او را مقابل استقلال تنها نگذارند. استقلال برای صعود به این مرحله تیم صبای قم را در ضربات پنالتی شکست داد و نفت تهران هم شهرداری فومن را در تهران شکست داد. برنده این مسابقه در مرحله بعد به مصاف برنده سپاهان و سایپا خواهد رفت.

اسامی داوران و برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

سه شنبه 30 آذر
فولاد مبارکه سپاهان – سایپا – ساعت 13:30 – نقش جهان اصفهان
تورج حق وردی – حسن ظهیری – جلیل شعرانی – روح اله شریفی – ناظر: سعید بطحایی
 
نفت و گاز گچساران – تراکتورسازی تبریز – ساعت 14 – شهدا نفت گچساران
رضا کرمانشاهی – قهرمان نجفی – براتعلی مولوی – امید سعیدفر – ناظر: ایرج نظری
 
نفت تهران – استقلال تهران – ساعت 16:20 – تختی تهران
اشکان خورشیدی – تورج عیوض محمی – سعید قاسمی – محمد ملکی – ناظر: هدایت ممبینی

چهارشنبه اول دی
گسترش فولاد – ذوب آهن – ساعت 13:30 – بنیان دیزل تبریز
بیژن حیدری- مهدی الوندی – یعقوب حجتی – وحید صالحی – ناظر: محسن قهرمانی
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴