تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
کد مطلب : ۲۵۲۳۴۷
مدیر مسئول بصیرنیوز با بیان اینکه نمی‌توان به دولت روحانی امیدی داشت، گفت: دولت جدید باید ویرانه‌های تدبیر دولت کلید را جمع‌آوری کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، سیداحمد حسینی در جمع اعضای تحریریه بصیرنیوز با بیان اینکه، انتخابات شورای شهر سال ۹۶ به مراتب مهم‌تر از انتخابات ریاست جمهوری است، اظهار کرد: در نگاه اول و در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶، اگر دولت کنونی بار دیگر بتواند اعتماد مردم را جلب کند باز هم نمی‌توان به آن امید داشت چرا که این دولت یک دوره ۴ ساله را به شدت ضعیف عمل کرد و در هیچ زمینه ای حتی حق اظهار نظر ندارد.
 
وی تصریح کرد: در نگاه دوم اگر دولت روحانی تاریخ‌ساز شود و نتواند موفق به جلب اعتماد مردم شود و دولت دیگری بر سر کار بیاید که احتمال آن بسیار زیاد است، این دولت جدید باید ویرانه‌های تدبیر دولت کلید را جمع‌آوری کرده و به نظر نمی‌رسد زمان کافی برای پیاده کردن برنامه های بنیادین خود داشته باشد اما باید به این نکته توجه کرد که ماهی را هر وقت از آب گرفت تازه است.
 
مدیرمسئول بصیرنیوز با اشاره به اینکه یکی از دلایل اهمیت انتخابات شورای شهر در نگاه کلان‌تر این است که شوراهای شهر دپارتمان‌های شهری هستند که با شناسایی استعدادهای بالقوه مناطق خود می‌توانند آن را به بالفعل تبدیل کرده و برای شکوفایی منطقه خود به کار بندد، خاطرنشان کرد: تصور کنید هر شورایی در تمامی این سرزمین بتواند در کار خود موفق باشد که در این صورت شهرهای کشور آن هم با کمترین دخالت دولت آباد می‌شوند.
 
حسینی با بیان اینکه این سخنان عدم اهمیت انتخابات ریاست جمهوری را القا نمی‌کند، اظهار کرد: در وضعیت کنونی گفتمان توجه به داخل و استعدادهای داخلی که همان شاخه‌ای از گفتمان اقتصاد مقاومتی است که رهبری مطرح کردند می‌تواند بیش از پیش گره‌گشای مشکلات کشور به ویژه در زمینه اقتصادی باشد، همان نکته‌ای که دولت تدبیر هیچ توجه‌ای به آن نکرد و آثار آن در انتخابات ۹۶ پدیدار می‌شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شنیده شده است که بیش از نیمی از اعضای شورای شهر فعلی فریدونکنار قصد کاندیداتوری در انتخابات سال ۹۶ را ندارند که این امر می‌تواند دلایل فراوان داشته باشد اما دو دلیل محتمل‌تر به نظر می‌رسد.
 
مدیرمسئول بصیرنیوز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیشتر اعضای شورای شهر پا به سن گذاشته و بازنشسته هستند به نظر می رسد به دنبال استراحت و تجدید قوا باشند و شاید ای کاش ۴ سال پیش اینکار را می‌کردند.
 
حسینی گفت: اعضایی که قصد انصراف از حضور در شورای شهر را دارند به این نتیجه رسیده اند که این کار در توان آنها نیست و باید میدان را برای متخصصان و کاربلدان خالی کرد و به نظر می‌رسد منطقی ترین تصمیم را گرفته‌اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴