تاریخ انتشارجمعه ۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۲۴۸۰۴
امام جمعه رامسر گفت:رئیس جمهور محترم در سازمان ملل سربازی ولایت را به نمایش گذاشت.
۰
plusresetminus
روحانی در سازمان ملل نشان داد که سرباز ولایت است
به گزارش خبرنگار بلاغ از رامسر، حجت الاسلام و المسلمین سید جلیل مرتضوی در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس و رشادت ها و ایثارهای رزمندگان این مرز و بوم گفت: ما باید در مسیر شهدا قرار بگیریم، زیرا شهدا مسیرشان راه حق و خدا بود.
وی همچنین در ادمه خاطر نشان کرد: شهدا زنده هستند و مقام شهدا در نزد خداوند بسیار بالاست  طوری که شهدا می توانند 70 هزار نفر را در روز محشر شفاعت بکنند و خداوند سفارش بسیاری برای گرامی داشتن یاد و خاطره ی شهدا داشته است و ما باید این کار را بکنیم تا از مسیرشان خارج نگردیم.
امام جمعه شهرستان رامسر به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و به معلمین و دانش آموزان و دانشجوها تبریک گفت و از همه ی دست اندکارانی که مراسم آغاز سال تحصیلی جدید را برگزار کردند تشکر و قدردانی کرد.
حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به روز جهانی گردشگری در ادامه افزود: طرح و پروژه ی جدید منطقه ی آزاد گردشگری برای شهرستان رامسر لازم است زیرا باعث پیشرفت منطقه و رفع بیکاری های جوانان شهر می شود.
وی ایجاد گردشگری فرهنگی، معنوی، سیاسی، ورزشی، سلامت و توریستی را با داشتن مناطق بکر و زیباو همچنین اقلیم منطقه ای، اردواگاها و سایت های رفاهی گردشگری در شهرستان رامسر میسر دانست و گفت: اینها یک نگاه جهانی است و باعث پیشرفت اقتصادی و فرهنگی شهر می شود.
امام جمعه شهرستان رامسر در ادامه خطبه های خود اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک داشت و گفت: رئیس جمهور محترم کشور ادب،  تواضع و اخلاق  اما در عین حال محکم و یک دیپلماسی اصولی و منطقی از موضع قدرت را در این سفر نشان داد.
مرتضوی در ادامه تصریح کرد: در عالم آفرینش روحانیت هیچ وقت هیچ سندی را که خیانت باشد امضا نکرده و نخواهد کرد. زیرا زیر چتر رهبری نظام و ولایت سربازی می کنیم و رئیس جمهور محترم ما هم در سازمان ملل سربازی ولایت را به نمایش گذاشت.
وی در ادامه افزود:  دکتر روحانی از موضع قدرت سخن گفت اما دنیا را مات و مبهوت کرد و یقین داشته باشید که کلام او  تندتر از همه ی طول هشت سال قبل بوده است اما کلام او توهین نبود، ادب ، تواضع، فروتنی،  اقتدار و صلابت بود که ابزار به دست دشمن نداد.
امام جمه رامسر تسلیم در مقابل رهنمودهای حکیمانه و پیامبر گونه ی رهبری نظام را عامل چنین رفتاری دانستند و اشاره کردند که حرام دانستن بمب هسته ای از طرف مقام معظم رهبری باعث شده است که رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خودمجبور شود از این فتوا سخن بگوید و نام رهبری را بیاورد و تسلیم فتوای دلنشین و منطقی رهبر شود. و این نگاه را یک نگاه دیپلماسی قوی و روشن دانست.
وی در آخر گفت:رئیس جمهور محترم یک جمله ی زیبایی هم در این سخنرانی داشتند که گفت «دنیا امروز هر سر و صدایی میشود می گویدکه پرونده جنگ روی میز است  اما باید ما پرونده ی صلح را روی میز قرار دهیم» و این ها همه به برکت خون شهدا و امام راحل و رهبری نظام است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲