تاریخ انتشارجمعه ۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۲۴۷۶۹
سرپرست شهرداری جویبار گفت: پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر جویبار افزایش می‌یابد و نقاط حادثه‌خیز و ترافیکی شهر ساماندهی می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، رشیدالله آقایی گفت: پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر جویبار افزایش می‌یابد و نقاط حادثه‌خیز و ترافیکی شهر ساماندهی می‌شود.
وی ادامه داد: اصلاح هندسی مسیرهای پرخطر که باعث تصادف می‌شود از جمله برنامه‌های کلیدی شهرداری جویبار است و با شناسایی این مسیرها از طریق شورای ترافیک با همکاری راهنمایی رانندگی می‌توان گام موثری در جلوگیری از تصادفات در شهر جویبار برداشت و تردد خودروها و راکبین را ساماندهی کرد.
آقایی در ادامه با اشاره به اینکه طرح اصلاح هندسی در سه‌راهی ابتدا خیابان سردار شهید صادقی و خیابان شهرداری در یک صدمتری میدان امام در دستور کار قرار گرفته است، گفت: به زودی اصلاح هندسی این مسیر آغاز می‌شود.
سرپرست شهرداری جویبار با بیان اینکه یکی از مشکلات ترافیکی شهر جویبار کمبود پارکینگ عمومی است، تصریح کرد: این طرح با مشارکت بخش خصوصی و استفاده از فضای مناسب برای پارکینگ خودروها به زودی همزمان با اصلاح هندسی و نصب علائم راهنمایی توقف ممنوع در فضاهای پرترافیک  شهری جزو برنامه قرار گرفته است و کار اجرایی آن آغاز می‌شود تا شهر جویبار در آینده با معضل ترافیک روبرو نشود.
وی ادامه داد: هر چند در گذشته احداث کمربندی برای کاهش ترافیک و برنامه‌های جانبی در شهر جویبار به اجرا درآمد.
آقایی اظهار داشت: طرح خط کشی عابر پیاده و خیابان‌های اصلی شهر تا قبل از باز گشایی مدارس در شهر جویبار و در مبادی مسیر اصلی جلوی مدارس در خیابان‌های سطح شهر اجرا می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷