تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۲۴۶۴۷۷
فوتبال ایران امسال لژیونرهای زیادی دارد که بیشتر آنها از ارکان اصلی تیمشان به شمار می‌روند؛ این هفته لژیونرهای ایرانی بویژه سردار آزمون هفته خوبی را پشت سر گذاشتند و توانستند گل های ارزشمندی را برای تیم هایشان به ثمر برسانند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، لژیونرهای کشورمان در هفته ای که سپری کردیم توانستند در ترکیب تیم هایشان خوش بدرخشند و نقش بسزایی در نتایج بدست آمده برای تیم هایشان داشته باشند.
 
 
گلزنی سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر روسیه و نیز گلزنی جهانبخش و انصاری فرد در لیگ های خود از مهمترین اتفاقات این هفته بودند. عملکرد کامل لژیونرها را در ادامه بخوانید:
 
هلند:

آلکمار:
تیم آلکمار که در پایان هفته سیزدهم اردویژه با 21 امتیاز در جایگاه پنجم حضور داشت در هفته چهاردهم به مصاف هراکلس رفت و توانست با پیروزی 5 بر 1 برابر این تیم 24 امتیازی شده و خود را به جایگاه چهارم رده بندی اردویژه برساند.
در این دیدار علیرضا جهانبخش که در دقیقه 83 به جای زننده گل سوم تیمش به میدان آمد توانست در دقیقه 2+90 به زیبایی هر چه تمام تر گل پنجم آلکمار را به ثمر برساند. شادی نکردن جهانبخش پس از این گل به خاطر همدردی با خانواده قربانیان انفجار تروریستی حله و همچنین قطار مسافری تبریز-مشهد هم در نوع خود قابل تحسین بود.
 
 
 
همچنین تیم آلکمار در جریان دور پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف داندارک ایرلند رفت و در حضور 75 دقیقه ای جهانبخش موفق شد به برد ارزشمند یک بر صفر دست یابد. یاران جهانبخش با این پیروزی 5 امتیازی شدند و در هفته آخر این رقابت ها باید به مصاف زنیتی بروند که همه دیدار های قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
 
هیرنوین:
 
تیم هیرنوین که در پایان هفته سیزدهم تیم هیرنوین با 23 امتیاز در دره چهارم جدول رده بندی ایستاده بود در هفته چهاردهم به مصاف آژاکس رده دومی رفت و با نتیجه یک بر صفر این دیدار را واگذار کرد. رضا قوچان نژاد 90 دقیقه در ترکیب هیرنوین حضور داشت و نتوانست مانع شکست تیمش در این دیدار شود.
 
یاران قوچان نژاد با این شکست 23 امتیازی باقی ماندند و به جایگاه پنجم سقوط کردند.
 

یونان:
 
تیم پانیونیوس که از وجود کریم انصاری فرد و مسعود شجاعی در ترکیب خود بهره می برد در هفته دوازدهم لیگ یونان به مصاف پاناتینایکوس رده سومی رفت و به لطف هنرنمایی بازیکنان ایرانی خود به تسای 1 بر 1 دست یافت.
 
در این دیدار کریم انصاری فرد در دقیقه 71 روی پاس گل زیبای مسعود شجاعی تک گل تیمش را به ثمر رساند و در حرکتی زیبا گلش را با در دست گرفتن پیراهن کلاس پاستاجولو مدافع تیمش به هم تیمی مصدومش تقدیم کرد. شجاعی در این بازی 90 دقیقه در زمین حضور داشت وکریم هم پس از گلزنی در دقیقه 79 بازی تعویض شد.
 
  
 
پانیونیوس با این تساوی 14 امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.
 روسیه:

روستوف:
به گزارش مشرق، تیم روستوف روسیه که سردار آزمون و سعید عزت اللهی را در اختیار دارد و در پایان هفته چهاردهم لیگ روسیه با 21 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی حضور داشت، در هفته پانزدهم به مصاف آنژی رده دهمی رفت و توانست با نتیجه 2 بر صفر از سد حریف خود بگذرد. در این دیدار سردار آزمون زننده گل نخست تیمش بود که این چهارمین گل سردار در پنج مسابقه گذشته بود. آزمون در این دیدار در دقیقه 64 تعویض شد و عزت اللهی هم فرصت بازی پیدا نکرد. روستوف در پایان نیم فصل اول لیگ روسیه با 24 امتیاز در جایگاه ششم ایستاد.
 
همچنین در جریان لیگ قهرمانان اروپا تیم روستوف که نخستین حضور خود را در این رقابت ها تجربه می کند هفته پیش به مصاف بایرن مونیخ مدعی رفت و توانست با درخشش سردار ایرانی خود با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف قدرتمند خود بگذرد.
 
در این دیدار سردار در حالی گل نخست تیمش و دومین گل خود در لیگ قهرمانان را در دقیقه 44 به ثمر رساند که بایرنی ها یک بر صفر پیش افتاده بودند و آزمون با گل زیبایی که تشابه زیادی به گل مسی مقابل بایرن مونیخ داشت توانست روستوف را به بازی برگردانده و پیروزی هم تیمی هایش را رقم بزند. درخشش سردار در این دیدار در رسانه های مختلف جهان بازتاب داشت و تیتر یک بسیاری از سایتهای معتبر شد.
 
سعید عزت اللهی هم در دقایق پایانی این دیدار فرصت حضور در زمین و نخستین تجربه حضورش در لیگ قهرمانان را بدست آورد.
 
روستوف با این پیروزی 4 امتیازی شد و در رده سوم گروهش قرار گرفت و شانس خود را برای رسیدن به لیگ اروپا پررنگ تر کرد.
 
ترک گروژنی:
 
یاران میلاد محمدی که در پایان هفته چهاردهم با 25 امتیاز در جایگاه چهارم بودند در هفته پانزدهم به مصاف اسپارتاک مسکو صدرنشین رفتند و با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کردند. میلاد محمدی در این دیدار 90 دقیقه در زمین حضور داشت و در پایان نمره خوب 7.5 را دریافت کرد.
 
ترک گروژنی با این شکست 25 امتیازی باقی ماند و به رده پنجم جدول رده بندی سقوط کرد.
 

آمریکا:

تورنتو:
استیون (مهرداد) بیت‌آشور که همراه با تورنتو به  دیدار پلی‌آف فینال کنفرانس MLS کاپ راه یافته بود در نخستین دیدار این مرحله به مصاف مونترال ایمپکت رقت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. بیت آشور در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقایق پایانی تعویض شد.
 
دیدار برگشت مرحله پلی‌آف فینال کنفرانس MLS کاپ 10 آذر ماه برگزار خواهد شد.
 

قطر:

السد:
در هفته هشتم لیگ ستارگان قطر، السد که مرتضی پورعلی گنجی را در اختیار دارد در حضور 90 دقیقه ای پور علی گنجی برابر العربی به پیروزی 3 بر 2 دست یافت و با 18 امتیاز جایگاه دوم خود را در جدول رده بندی تثبیت کرد.
 
الاهلی:
الاهلی در هفته هشتم لیگ ستارگان قطر در دیدار مقابل السلیله در غیاب پژمان منتظری و حضور 15 دقیقه ای مجتبی جباری به تساوی سه - سه دست یافت و با 9 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر ایستاد. جباری در این دیدار از دقیقه 75 وارد میدان شد. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷