رئیس هیأت هندبال مازندران خبر داد:

برگزاری لیگ هندبال با رقابت 15 تیم در مازندران

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۲۴۰۸۸۴
رئیس هیأت هندبال مازندران از برگزاری لیگ هندبال استان با رقابت 15 تیم در دو گروه آقایان و بانوان خبر داد.
۰
plusresetminus
برگزاری لیگ هندبال با رقابت 15 تیم در مازندران
به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت؛محمدحسین شکیبافر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آغاز لیگ هندبال استان، گفت: فصل جدید لیگ هندبال استان با نام شهدای گرانقدر مازندران در دو گروه آقایان و بانوان با حضور 15 تیم برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری لیگ هندبال، رونق خوبی برای توسعه این رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان داشته باشیم تا از درون آن بازیکنان مستعد شناسایی شوند.

رئیس هیأت هندبال مازندران با بیان اینکه 8 تیم در لیگ بانوان و 7 تیم در لیگ آقایان حضور دارند، افزود: در بخش بانوان تیم‌ها در دو گروه به‌صورت رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

شکیبافر با بیان اینکه در گروه نخست تیم‌های نوشهر، سرخرود، جوانان ذوالفقار نکا و قائم‌شهر حضور دارند، تصریح کرد: در گروه دوم تیم‌های بابل، بندپی غربی بابل، سوادکوه و بزرگسالان ذوالفقار نکا قرار دارند.

وی با بیان اینکه در بخش آقایان تیم‌ها در دو گروه به‌صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می‌کنند، عنوان کرد: در گروه نخست تیم‌های قائم‌شهر، بابل و ساری و در گروه دوم تیم‌های آمل، نوشهر، استخر ایران تنکابن و ثامن‌الائمه ساری حضور دارند.

شکیبافر با اشاره به اینکه لیگ هندبال آقایان و بانوان استان از 21 آبان آغاز می‌شود، گفت: مهمترین برنامه برای برگزاری لیگ هندبال، کشف استعداد و نخبه این رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴