تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۳
کد مطلب : ۲۴۰۰۳
آزادکار وزن‌ ۶۰ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، مدال برنز را بر گردن آویخت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، در ادامه مسابقات روز دوم چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه «پاپ لازلو» بوداپست مجارستان آغاز شده است، مسعود اسماعیل‌پور آزادکار وزن‌ 60 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی مقابل حریف ارمنی مدال برنز را بر گردن آویخت.
در وزن 60 کیلوگرم که 39 کشتی‌گیر حضور دارند، مسعود اسماعیل‌پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم حاجی علی‌‌اف از آذربایجان را با نتیجه 9 بر هفت (ضربه فنی) شکست داد.
 
وی در دور دوم نیز در کمتر از سه دقیقه با نتیجه هشت بر صفر بینکوفسکی از لهستان را شکست داد و جواز حضور در یک‌چهارم نهایی را کسب کرد.
اسماعیل‌پور در دور سوم با نتیجه 9 بر هشت مقابل ریس هامفری از آمریکا به برتری دست یافت و جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کرد، اما در این مرحله در همان تایم اول با نتیجه هشت بر صفر مغلوب بخان گوی‌گریف از روسیه شد و شانس کسب مدال طلا را از دست داد.
اسماعیل‌پور در دیدار رده‌بندی با نتیجه هفت بر صفر مقابل آرتور آراکلیان از ارمنستان به پیروزی رسید و مدال برنز را بر گردن آویخت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴