کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در سورک:

انقلاب اسلامی را با عاشورا حسینی نمی‌شود تفکیک کرد+ عکس

16 مهر 1395 ساعت 23:40

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: نمی‌شود انقلاب اسلامی را با عاشورا حسینی تفکیک کرد.


به گزارش بلاغ به نقل از میانخبر، حجت الاسلام ستار علیزاده در جمع عزادارن مسجد امام حسین(ع) شهر سورک با بیان اینکه دینداری احیا ارزش‌ها است، اظهار کرد: انقلاب ما استمرار قیام امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به اینکه اساس انقلاب ما تفکر عاشورایی امام حسین(ع) است، افزود: امام با الهام از این تفکر عاشورایی و یک تفکر انقلابی و قرآنی مانند جدش در مقابل ظلم و ستم ایستاد و امروز رهبری با این تفکر مدیریت جهان اسلام و این کشور را برعهده دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، خاطرنشان کرد: نمی‌شود کسی بگوید عاشورایی و حسینی و اهل دین، قرآن و اهل بیت هستم اما با انقلاب میانه ندارم، این فرد باید در همه چیز خود شک کند.
 
علیزاده تاکید کرد: اگر مجلس عزای امام حسین(ع) تحول درونی در من و شما به لحاظ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایجاد نکرد این مجلس، مجلس حسینی نیست.

وی با بیان اینکه نمی‌شود انقلاب اسلامی را با عاشورا حسینی تفکیک کرد، گفت: این ملت چون عاشورایی و حسینی واقعی هستند پس انقلابی‌اند.

علیزاده تفکرات و اندیشه‌های امام و رهبری را همان تفکرات علوی که امامان معصوم نیز این تفکر را داشتند دانست و افزود: استمرار حرکت و تفکر آنها ولایت فقیه است.

وی یادآور شد: راه برون رفت از همه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی رجوع به عاشورا است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در پایان با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن، خاطرنشان کرد: کارهایی که در این کشور انجام می‌شود در راستای اصل انقلاب و قانون اساسی است و مردم در سرشماری نفوس و مسکن شرکت کنند.



کد مطلب: 231784

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/231784/انقلاب-اسلامی-عاشورا-حسینی-نمی-شود-تفکیک-عکس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com