تاریخ انتشارجمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۲۳۰۹۲
مدیرعامل شرکت ذغال‌سنگ البرز مرکزی از اشتغال‌زایی یک‌هزار و 700 نفر در معدن کردآباد سوادکوه خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سید نورالله موسوی در سوادکوه با اشاره به طرح احداث کارخانه ذغال‌شویی 500 هزار تنی جدید در سوادکوه، اظهار داشت: با پیگیری‌های مکرر و برگزاری مناقصه بین‌المللی، شرکت فکور صنعت به عنوان پیمانکار اجرایی و شرکت معدن‌کاو به عنوان مشاور دستگاه نظارت انتخاب شده‌اند و شرکت فکور صنعت به عنوان پیمانکار اجرایی در حال تجهیز کارگاه است.
مدیر عامل شرکت ذغال‌سنگ البرز مرکزی از اشتغال 80 نفر نیروی انسانی در کارخانه ذغال‌شویی ذغال‌سنگ البرز مرکزی تا ماه آینده خبر داد و افزود: ضمانت‌نامه‌های لازم از شرکت فکور صنعت به شرکت تهیه و تولید ارائه شده است و پیش پرداخت مبلغ 50 میلیارد ریال در دست اقدام است.
وی به تجهیز و آماده‌سازی معدن کردآباد با انتخاب مشاور اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت مشاور در منطقه کردآباد مستقر شد و این مشاور اقدام به ایجاد سایت اقدام کرده است.
موسوی از نهایی شدن برگزاری مناقصه بین‌المللی تجهیز معدن کردآباد تا ماه آینده خبر داد و افزود: با شروع عملیات معدن در منطقه کردآباد بیش از یک‌هزار و 700 نفر نیروی انسانی به صورت مستقیم و بیش از سه برابر آن به صورت غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.
مدیر عامل شرکت ذغال‌سنگ البرز مرکزی با تأکید بر حل بخش عمده‌ای از بیکاری جوانان شهرستان با تجهیز و آماده‌سازی معدن کردآباد، تصریح کرد: 15 نفر از کارشناسان متخصص در طرح‌های اکتشافی گردنه سر، سفیدریز، امامزاده حسن و استل کنار کردآباد مستقر شده‌اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
حسين
خدا کند خواب زينب راست باشد
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴