با حضور معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش‌وپرورش

جشن بزرگ شکوفه‌ها در دبستان شهید چمران تنکابن برگزار شد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۲۲۷۱۸۰
در آستانه بازگشایی مدارس، جشن باشکوه شکوفه‌ها با حضور معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش‌وپرورش، معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن، معاون مدیرکل آموزش‌وپرورش تنکابن و روسای ادارات و نهادها در دبستان شهید چمران تنکابن برگزار شد.
۰
plusresetminus
جشن بزرگ شکوفه‌ها در دبستان شهید چمران تنکابن برگزار شد
به گزارش بلاغ به نقل از تنکابن24، مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان تنکابن در این مراسم با سلام‌وصلوات به ارواح تابناک و مطهر 36 هزار شهید دانش‌آموز و قریب به 5 هزار شهید معلم و 66 شهید دانش‌آموز و 17 شهید فرهنگی این شهرستان اظهار کرد: شهرستان تنکابن با دارا بودن حدود 24 هزار دانش‌آموز، حدود هزار و 811 فرهنگی مشغول انجام فعالیت‌های آموزشی و تربیتی هستند.

علیرضا سعدی پور با اشاره به موفقیت‌های دانش آموزان تنکابنی در کنکور سراسری گفت: حدود 27 دانش‌آموز تنکابنی رتبه زیر هزار کشوری را کسب کردند و بیش از 40 نفر در رشته‌های پزشکی دانشگاه‌های سراسری پذیرفته شدند و رتبه 8 کنکور منطقه را داشتیم که همه این موفقیت‌ها موجب افتخار ما است.

وی با اشاره به اینکه همه‌ساله فرهنگیان و دانش آموزان زیادی از سراسر کشور به مناطق زیبای گردشگری دوهزار و سه‌هزار می‌آیند از معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش‌وپرورش درخواست کرد اردوگاه دانش‌آموزی کشوری در این شهرستان احداث شود تا همه دانش آموزان سراسر کشور، معلمان و فرهنگیان عزیز بتوانند از این موهبت بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش‌وپرورش در مراسم جشن شکوفه‌ها در مدرسه شهید چمران تنکابن اظهار کرد: شناخت توانمندی دانش آموزان تا پایه سوم می‌تواند آینده یک دانش‌آموز را ترسیم کند بنابراین برخی از معلمین باید نکات اشتباه در تعلیم و تربیت دانش آموزان پایه اول تا سوم را برطرف کنند.

حمیدرضا کفاش تحصیل، تهذیب و ورزش را لازمه‌ی آموزش دانست و بیان کرد: تحصیلات ابتدایی باید مثل قند در دهان دانش آموزان، شیرین باشد و به نسل جدید باید تهذیب و اخلاق را با روش‌های مناسب نهادینه کرد.

وی تصریح کرد: در آینده به افراد مؤمن و تحصیل‌کرده نیازمندیم و تا تهذیب در علم نباشد حتی اگر بهترین دانشمندان را هم باشیم، نمی‌شود خدمات شایسته ارائه کرد.

معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش‌وپرورش افزود: آموزش‌وپرورش نهادی برای تربیت مدیران فرداست و بسیاری از بزرگان امروز، نتیجه تربیت‌های دیروز هستند و اگر در این بخش سرمایه‌گذاری شود، آینده کشور تضمین‌شده است.

این مسئول در پایان درباره ایجاد اردوگاه تربیتی در تنکابن گفت: دو مؤلفه زمین و نقشه‌ی مشخصات جامع، نیاز است که اگر این دو مؤلفه مهیا شود، می‌توانیم از طریق نوسازی پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.


ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴