تاریخ انتشارجمعه ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۲۲۵۵۳۰
تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود از سری مسابقات جام جهانی مقابل مراکش به برتری رسید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات جام جهانی صبح امروز از ساعت 5 و 30 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه کولیسیو ایوان‌ شهر مدلین به مصاف مراکش رفت که در پایان با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید.

گل‌ها: حسین طیبی 10، مهدی جاوید 15، علی‌اصغر حسن‌زاده 16 و 24، فرهاد توکلی 18 برای ایران و محمد جود 16، هبیل 19 و 33 از روی نقطه پنالتی دوم برای مراکش

شاگردان ناظم‌الشریعه همچون بازی گذشته در این دیدار نیز با ترکیب اولیه علیرضا صمیمی، احمد اسمیل‌پور، علی‌اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی و مهدی جاوید حاضر شدند. ایران از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفت اما دفاع مراکشی‌ها اجازه باز شدن دروازه‌شان توسط شاگردان ناظم‌الشریعه را نداد تا اینکه در دقیقه 10 قفل دروازه مراکشی‌ها توسط حسین طیبی باز شد. طیبی پس از گلزنی پیراهن شماره 8 قدرت بهادری را نشان داد. بهادری به علت مصدومیت ادامه حضور در جام جهانی را از دست داد.

در ادامه بازی ایران از روی نقطه اول پنالتی فرصت داشت تا دروازه مراکش را باز کند که ضربه علی‌اصغر حسن‌زاده به تیرک عمودی دروازه خورد و این موقعیت از دست رفت. حسن‌زاده در دیدار اول مقابل اسپانیا نیز یک پنالتی از روی نقطه دوم از دست داده بود.

در ادامه مهدی جاوید دروازه مراکش را برای بار دوم باز کرد. اما محمد جود فاصله را به حداقل رساند. حسن‌زاده 30 ثانیه پس از گلزنی مراکشی‌ها دروازه این تیم را برای بار سوم باز کرد. در دقیقه 17 محمد جود از زمین مسابقه اخراج شد تا مراکشی‌ها 2 دقیقه‌ 4 نفره بازی کنند. فرهاد توکلی با گلزنی‌اش در این دقایق باعث شد که مراکشی‌ها بتوانند بازیکن پنجم خود را به زمین مسابقه بفرستند. این کار نبود و مراکشی‌ها یک بار دیگر توسط هبیل در دقیقه 19 به گل رسیدند تا در نیمه نخست نتیجه 4 بر 2 به سود ایران رقم بخورد.

در نیمه دوم ایرانی‌ها به حملات خود اضافه کردند اما فقط توانستند یک بار دروازه مراکش را توسط حسن‌زاده در دقیقه 24 باز کنند. در طرف مقابل مراکشی‌ها نیز یک بار دیگر در دقیقه 33 از روی نقطه پنالتی دوم دروازه صمیمی را باز کردند. مراکشی‌ها در دقایق پایانی بازی 5 نفره به سمت دروازه ایران حمله کردند اما هیچ کدامیک از تیم‌ها در این دقایق به گل نرسیدند تا بازی با نتیجه 5 بر3 به اتمام برسد.

در دیگر دیدار این گروه اسپانیا با نتیجه 4 بر 2 مقابل آذربایجان به برتری رسید و صدرنشین گروه ششم مسابقات شد.

تیم ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی روز دوشنبه به مصاف آذربایجان خواهد رفت.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴