مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران:

مدیران به توانمندی زنان اعتماد کنند

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۲۲۲۸۳۰
مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران در فریدونکنار گفت: مدیران فریدونکناری به توانمندی زنان شهرستان خود اعتماد کنند.
۰
plusresetminus
مدیران به توانمندی زنان اعتماد کنند
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، مریم جمشیدی در چهارمین جلسه‌ی شورای اداری فریدونکنار اظهار کرد: این شهرستان پس از تحولات ارادی و غیر ارادی در زمینه فرمانداران آرامش را تجربه می‌کند.

وی افزود: در جایگاهی هستیم که باید با وفاداری به دولت، گوشه‌ای از مشکلات مردم کاهش یابد و لازم است اعتماد بیشتری به توانمندی‌های دولت تدبیر داشته باشیم.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران تصریح کرد: مدیران فریدونکنار به توانمندی زنان شهرستان خود اعتماد کنند چراکه جنسیت مهم نیست.

جمشیدی گفت: در برخی مواقع افکاری که از باورهای قدیمی ریشه دارد موجب می‌شود افرادی نتوانند جایگاه شایسته‌ای داشته باشند و مدیران باید برای تغییر باورها هزینه پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مازندران لبریز از زنان توانمند و با ظرفیت است که باید از این ظرفیت‌ها به صورت ویژه استفاده شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران اضافه کرد: فریدونکنار نسبت به شهرستان‌های همتراز خود از عدم شایسته‌سازی مدیران شهر رنج می‌برد.

جمشیدی با اشاره به اینکه لازم است با درنظر گرفتن همه صلاحیت‌ها تغییراتی در این زمینه و باورها به صورت معنوی و واقعی ایجاد شود بیان کرد: نمی‌توان ادعای توسعه کرد و بخشی عظیمی از نیروهای توانمند جامعه را در نظر نگرفت.

وی در پایان با بیان اینکه بانوان بازوان توانمند برای اعمال سیاست‌ها هستند و باید نقش مشاوران در فرمانداری جدی گرفته شود، گفت: هرگونه کمک کردن برای بهتر شدن زن در جامعه سرمایه‌گذاری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰