مشاور اداره ورزش فریدونکنار تاکید کرد

لزوم جذب اسپانسر دائمی برای فرابرتر فریدونکنار

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
کد مطلب : ۲۲۲۴۵۵
مشاور اداره ورزش و جوانان فریدونکنار بر لزوم جذب اسپانسر دائمی برای تیم فوتبال فرابرتر این شهرستان تاکید کرد.
۰
plusresetminus
لزوم جذب اسپانسر دائمی برای فرابرتر فریدونکنار
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، ابوالقاسم فرجی در جلسه بررسی مشکلات تیم فوتبال فرابرتر فریدونکنار در اتاق جلسات فرماندار این شهرستان، اظهار کرد: رهبری فرمود امر به ورزش امر به معروف است و این موضوع بهترین زمینه برای مقابله با معضل‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برادران شکری مالک باشگاه فرابرتر از افراد سالمی هستند که بدون رانت برای تربیت فرزندان این شهرستان تلاش می‌کنند و ۳۰۰ شاگرد در ورزش این شهرستان تربیت کردند، تصریح کرد: مدرسه فوتبال فرابرتر فریدونکنار برای دومین سال پیاپی به عنوان مدرسه فوتبال برتر کشور انتخاب شد که نشان از برنامه‌ریزی صحیح و اصولی مدیریت این تیم دارد.

مشاور اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با بیان اینکه فرابرتر در نخستین حضورشان در رقابت‌های لیگ امیدهای مازندران با بازیکنان بومی به مقام قهرمانی دست یافتند، گفت: در تاریخ فوتبال فریدونکنار حضور تیمی در رقابت‌های امیدهای کشور سابقه ندارد.

فرجی با اشاره به اینکه این تیم نیاز به اسپانسر دارد، خاطرنشان کرد: فرابرتر با کمترین امکانات موفق به صعود شد و نیاز است تا این تیم از لحاظ مالی تقویت شود.

هادی اختیاری پیشکسوت ورزش این شهرستان نیز در این جلسه اظهار کرد: تیم فرابرتر متعلق به مردم است و جایگاه مناسبی در کشور دارد.

وی افزود: پیشکسوتان فوتبالی شهر نسبت به واگذاری امتیاز فرابرتر به شهری دیگر مخالف هستند و تلاش می شود تا تیم در فریدونکنار بماند.

این پیشکسوت ورزش فریدونکنار گفت: مسئولان فرابرتر به دنبال برگزاری جشن گلریزان برای تیم فوتبال امیدهای فرابرتر فریدونکنار به منظور حضوری پرقدرت در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور هستند.

نادر قلی‌نژاد رئیس هیئت مدیره باشگاه فرابرتر فریدونکنار نیز در این جلسه گفت: تمرینات تیم امیدهای فرابرتر برای حضور در لیگ یک کشور آغاز شده است.

وی افزود: در صورت تامین مالی و حمایت‌های مادی و اسپانسر تلاش می‌شود در این رقابت‌ها با قدرت حاضر شویم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرابرتر فریدونکنار افزود: ۸۵ درصد تیم امید و ۹۳ درصد جوانان فرابرتر بومی و فریدونکناری هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲