مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران:

مازندران بیشترین شهدای ورزشکار کشور را دارد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۲۲۱۴۲۱
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با بیان اینکه این استان بیشترین شهدای ورزشکار کشور را دارد، گفت: پس از برگزاری نخستین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران در فریدونکنار 10 یادواره شهرستانی در تمام این استان برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، سیدجواد حسینیان در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری نخستین یادواره شهدا ورزشکار مدافع حرم مازندران و دومین یادواره شهدای ورزشکار فریدونکنار در نمازخانه سپاه این شهرستان، اظهار کرد: نخستین یادواره شهدای مدافع حرم ورزشکار مازندران در هفدهم شهریور امسال در فریدونکنار برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه برگزاری یادواره فریدونکنارسابقه طولانی دارد و در طول سال یک هفته به نام «ایثار و شهادت» به این موضوع اختصاص دارد، تصریح کرد: سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با برگزاری چنین یادواره‌هایی به دنبال عمق‌بخشی به اهداف فرهنگی مدنظر رهبری است.
 
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران افزود: پس از برگزاری نخستین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران در فریدونکنار ۱۰ یادواره شهرستانی در تمام این استان برگزار می‌شود.
 
حسینیان با بیان اینکه مازندران بیشترین شهدای ورزشکار کشور را دارد، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج ورزشکاران مازندران به دنبال آن است تا این یادواره را متناسب با نیاز جوانان کشور برگزار کند.
 
وی با اشاره به اینکه قهرمانان مازندرانی المپیک ریو ۲۰۱۶ نیز همراه با خانواده تمامی شهدای مدافع حرم استان مازندران در این مراسم دعوت هستند، گفت: پس از تهیه مستند این یادواره، به دنبال پخش آن در شبکه‌های استانی مازندران و سه سیما هستیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴