عضو تیم ملی پینگ پنگ بانوان:

هدفی جز کسب طلای پارالمپیک توکیو 2020 ندارم

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۲۲۱۱۰۵
عضو تیم ملی پینگ پنگ بانوان کشور گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا با طلای پارالمپیک توکیو دل هم وطنانم را شاد کنم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مریم گیلانی عضو تیم ملی پینگ پنگ بانوان کشورمان درباره شرایط حال حاضر خود به خبرنگار ورزشی جویباران گفت: در حالی که تمرینات خوبی را برای حضور در پارالمپیک ریو و کسب مدال خوش‌رنگ در این مسابقات پشت‌سر گذاشته بودم اما متأسفانه تیمی از کشورمان برای کسب سهمیه پارالمپیک به مسابقات بین‌المللی اعزام نشد و در نتیجه به همین راحتی این مسابقات مهم را از دست دادیم.

قهرمان بازی‌های پارا‌آسیایی در مالزی به اهداف آینده خود اشاره کرد و افزود: با اینکه مسابقات پارالمپیک ریو را از دست دادم اما از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کرده‌ام تا بتوانم با انجام تمرینات منسجم، در مسابقات آسیایی و جهانی در سال‌های آتی شرکت کنم و برای کشورم افتخار کسب کنم اما هدف اصلی من دست‌‌یابی به مدال طلای پارالمپیک در توکیو 2020 است که امیدوارم بتوانم با کسب آن، دل هموطنانم را شاد کنم.

این ملی پوش جویباری درباره ساخت سالن ورزشی 5 هزار نفری در شهر جویبار، اظهار کرد: مدت‌ها بود که مسئولان قول‌هایی را در این رابطه می‌دادند اما الان خوشحالم که با حضور وزیر محترم ورزش، این وعده‌‌ها در حال عملی شدن هستند زیرا پتانسیل ورزشی جویبار بسیار بالاست و اگر زمینه‌ها فراهم شود، شک نکنید جوانان این شهر بیشتر از این در ورزش افتخار آفرینی خواهند کرد.

گیلانی در خاتمه به بی‌مهری‌های مسئولان شهری اشاره کرد و گفت: نمی‌دانم چرا همیشه از چشم مسئولان شهرم می‌افتم و هیچ توجهی به بنده ندارند، من این تمرینات سخت را برای شادی دل هموطنان از جمله همشهریانم انجام می‌دهم و اگر کمی از سوی مسئولان حمایت شوم، قول می‌دهم بتوانم عناوین بیشتری را برای مردم کشورم به ارمغان آورم.

گفتنی است مریم گیلانی یکی از قهرمانان جهان و پاراالمپیک شهرستان جویبار است که در دهستان لاریم زندگی می‌کند.

این قهرمان ارزنده جویباری در بازی‌های پارآسیایی 2013 مالزی در رشته انفرادی تنیس روی میز معلولین این مسابقات مدال طلا را برگردن آویخت و همچنین در قسمت تیمی نیز یک مدال نقره برای کاروان ورزشی ایران بدست آورد.

وی در سال 2012 در تورنمنت جهانی چین در رده بزرگسالان مدال برنز را از آن خود کرد و در سال 2011 در کشور امارات موفق شد در مسابقات جهانی زیر 23 سال(آیواز) در جایگاه سوم جهان قرار بگیرد.

مریم گیلانی همچنین در مسابقات پارالمپیک 2008 ژاپن در رده سنی جوانان نیز در قسمت انفرادی مدال برنز را بر گردن آویخت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴