تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۲۱۹۶۲۲
در راستای رفع ضعف ولتاژ برق در تعدادی از روستاهای بخش مرکزی و هزارجریب نکا، 4 ترانس با حدود 100 میلیون تومان اعتبار بهره‌برداری شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، علی نادعلی‌زاده مدیر امور برق نکا در حاشیه افتتاح ترانس‌های برق تعدادی از روستاهای بخش مرکزی و هزارجریب شهرستان با اشاره به لزوم رفع ضعف ولتاژ برق در روستاها، اظهار کرد: در مجموع 4 ترانس تقویت و تنظیم ولتاژ برق در دومین روز از هفته دولت در نکا با اعتبار بیش از 100 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: یکی از این مجموعه‌ها در روستای تازه‌آبادکلا در بخش مرکزی شهرستان بود که در این پروژه دو ترانس به ارزش ریالی 34 و 30 میلیون تومان نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر امور برق نکا با بیان وجود ضعف ولتاژ در بخشی از روستای چلمردی از بخش هزارجریب شهرستان، خاطرنشان کرد: در این راستا با اعتباری معادل 35 میلیون تومان نسبت به احداث خط 20 کیلو ولت، نصب ترانس و کابل‌کشی به منظور رساندن ولتاژ مطمئن به منطقه اقدام لازم صورت گرفته و این طرح نیز به بهره‌برداری رسید.

 
 

این مسئول اضافه کرد: همچنین با نصب و بهره‌برداری از ترانس روستای زرندین عُلیا با هزینه 30 میلیون تومانی مشکل ضعف ولتاز این روستا نیز به طور کامل رفع شد.

نادعلی‌زاده همچنین از بهره‌برداری از یک پروژه مهم در هفته‌های گذشته خبر داد و گفت: در این طرح به منظور تقویت شبکه، رفع ضعف ولتاژ و کاهش تلفات روستاهای تازه‌آبادکلا، نوذرآباد و مسیر پلاژهای سواحل دریا با هزینه 320 میلیون تومانی اقدام شد که پوشش 4 هزار مشترک در این منطقه اهمیت بالای کار را نشان می‌دهد.

وی در پایان با بیان اهمیت تلاش مضاعف و جهادی در این وضعیت اقتصادی کشور، تصریح کرد: در همین زمینه طی سه سال گذشته حدود 10 میلیارد تومان برای رفع مشکلات مردم هزینه شده است.

 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰