با حضور استاندار و مسئولان شهرستانی:

مشکلات اهالی منطقه گنج‌افروز بابل برررسی شد

تاریخ انتشارجمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۲۱۸۲۰۲
نشست رفع موانع و مشکلات مردم منطقه گنج افروز بابل با حضور ربیع فلاح استاندار مازندران، مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.
۰
plusresetminus
مشکلات اهالی منطقه گنج‌افروز بابل برررسی شد
به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، عصر امروز ربیع فلاح استاندار مازندران به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در منطقه گنج افروز بابل با اهالی منطقه دیدار و نشستی پیرامون مشکلات متعدد روستاهای این بخش داشت.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل با بیان مشکلات منطقه اظهار کرد: برخی از مشکلات منطقه ناشی از مواهب طبیعی و خدادای منطقه است که بصورت درست مورد بهره‌برداری قرار نگرفته و دستگاه‌های دولتی و غیر‌دولتی نیز برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه نداشته‌اند.

وی افزود: اجرای طرح هادی در منطقه باید با همت بیشتری از سوی بنیاد مسکن دنبال شود تا مردم بتوانند از برکات آن استفاده کنند و در این مسیر احتیاج به کمک‌های بیشتری از سوی استانداری است که امیدواریم با رویکرد مناسب محقق شود.

_MG_7409

امام جمعه بابل ادامه داد: استفاده و برداشت بی‌رویه شن و ماسه از بستر رودخانه باعث خسارت‌های زیادی در منطقه شده، در سال‌های گذشته موارد بسیاری از طغیان رودخانه و سیل را شاهد بودیم که یکی از علل آن همین برداشت‌های بی‌رویه بود و درپی آن نشست زمین در مکان‌های متعدد را شاهد بودیم که امیدواریم دیگر هیچ‌گونه مجوز بهره‌برداری از سوی دستگاه‌های مختلف و مسئولان صادر نشود.

در ادامه این نشست یکی از اهالی به نمایندگی مردم منطقه مسایلی مانند: اتمام پروژه کمربندی، برداشت‌های غیر مجاز از بستر رودخانه، خروج آب از حدود ۴۰ هکتار زمین باقی‌مانده زیر آب، ته‌ریز و آسفالت راه‌های اصلی گنج‌افروز، اتمام پروژه ساختمان اداری بخشداری و شهرداری، حل مساله دوربرگردان‌های لازم در جاده‌های و تابلوهای راهنمایی مناسب منطقه را بیان کرد.

بخش دیگر این نشست اختصاص یافت به بیان مطالبات مردم از سوی حسین نیازآذری نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی که در ابتدای سخنان خود رویکرد عمرانی در منطقه را زمینه‌ساز وحدت بین دستگاه‌های اجرایی دانست و خواستار تداوم آن شد.

_MG_7430

وی افزود: مسئله ته‌ریز و آسفالت جاده نباید در بخش هایی متوقف شود و تا حوزه استحفاظی بابل باید ادامه داشته باشد تا برکات آن برا مردم منطقه ملموس باشد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای حل مشکلات راه‌های مواصلاتی با هماهنگی دو نماینده حوزه انتخابیه قائم‌شهر و سوادکوه به‌دنبال اتصال این راه به جاده فیروزکوه هستیم که امیدواریم با محقق شدن این طرح بار عمده‌ای از مشکلات ترافیکی منطقه برطرف، زمینه اشتغال و رونق در این جاده ترانزیتی مهیا شود که نیازمند همت مسئولان استانی و در راس آن استاندار مازندران است.

در پایان این نشست ربیع فلاح استاندار مازندران با تاکید بر روی خواسته‌های برحق مردم منطقه از محمد تقی عباسپور فرماندار ویژه شهرستان بابل خواست پیگیر مطالبات مردم باشد که نامبرده در گزارش کوتاهی برخی از این پیگیری‌ها را بیان کرد و طبق قول مدیران دستگاه‌های اجرایی به استاندار و مردم منطقه گنج افروز قرار شد ظرف دو هفته با نظر و کار کارشناسی ادارات کشاورزی، آّب، برق، راه و شهرسازی راه حل مناسب در کنار سایر پیشنهادات مطرح شده در جلسه تهیه و فاز عملیاتی حل این مشکلات آغاز شود.

_MG_7462

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴