تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۲۱۵۷۷۷
روز نخست رقابت های کشتی آزاد و فرنگی سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور با برتری مطلق مازنی‌ها آغاز شد.
۰
plusresetminus
برتری مازنی‌ها در روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی المپیاد دانشجویان + عکس
به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت،  روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور با برتری مطلق مازنی‌ها آغاز شد.

 در این دوره از مسابقات که نمایندگان مازندرانی در قالب 6 تیم حضور داشتند توانستند مقام‌های اول تا سوم را در برخی از اوزان کسب کنند. در کشتی آزاد و در وزن 57 کیلوگرم حسین خدیور از غیرانتفاعی ادیب مازندران مقام دوم و سید حسین ساداتی از دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران و معین عسگری از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مقام سوم مشترک، در وزن 65 کیلوگرم علی کریم پور بصرا از دانشگاه شمال آمل مقام اول و حسین ذبیح زاده از دانشگاه مازندران مقام دوم را به خود اختصاص دادند.

در کشتی فرنگی در وزن 66 کیلوگرم بابک شیرزاد از دانشگاه غیرانتفاعی آمل اول شد و محمد تقوی از دانشگاه مازندران به مقام پنجم دست یافت، در وزن 75 کیلوگرم مجتبی روحی به طور مشترک سوم شد، در وزن 85 کیلوگرم مهران اصغری از دانشگاه مازندران دوم شد و فاضل غفاری با مصدومیتی که به سراغش آمد مقام پنجم دست یافت، در وزن 130 کیلوگرم ایوب هارونکلایی از دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای مازندران به‌طور مشترک سوم شد و محمد حسین بابایی از دانشگاه مازندران به مقام هفتم دست یافت.

لازم به ذکر است وزن کشی چهار وزن دوم کشتی آزاد و فرنگی از عصر دوشنبه 18 مرداد انجام شده و رقابت‌ها از امروز سه شنبه آغاز شده است.


گفتنی است، بابک شیرزاد کشتی‌گیر دانشگاه غیرانتفاعی آمل در حالی قهرمان وزن 66 کیلوگرم شد که هیچ امتیازی به حریف نداد.

 

photo 2016 08 09 01 55 31

photo 2016 08 09 01 55 39

photo 2016 08 09 01 55 41

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴