تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۲۱۳۷۵۸
فرماندار بهشهر با اشاره به بخشی از محرومیت‌های بهشهر خاطر نشان کرد: در حالی که 65 درصد راه‌های روستایی کشور آسفالته هستند این میزان در مازندران 50 درصد است، و متاسفانه در بهشهر تنها 29 درصد از راه‌های روستایی آسفالت شده‌اند.
۰
plusresetminus
تنها 29 درصد از راه‌های روستایی بهشهر آسفالت هستند
به گزارش بلاغ به نقل از خط امید، سیدخالق سجادی در جلسه توجیهی قطب‌های صنایع تبدیلی که با حضور سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ساختمان فرمانداری بهشهر برگزار شد، گفت: بهشهر شهر شهید پرور و همیشه حاضر در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی ولی محروم واقع شده است.

 

وی افزود: محرومیت بهشهر از لحاظ میانگین بالای بیکاری است با وجود شرایط اقلیمی و پتانسیل های موجود در بهشهر آمار بیکاری در این شهرستان به 19 درصد می‌رسد که به نسبت کلان شهرها 10 درصد بیشتر است.

 

فرماندار بهشهر تصریح کرد: با وجود اینکه شهرستان بهشهر در کنار دریای خزر واقع شده است و منابع آب‌های زیرزمینی بسیار دارد ولی روستاهای بالا دست اکثریت مشکل آب شرب دارند و روستاهای پایین دست هم آب شرب سالم ندارند،

 

این مسئول با اشاره به بخشی از محرومیت‌های بهشهر خاطر نشان کرد: در حالی که 65 درصد راه‌های روستایی کشور آسفالته هستند این میزان در مازندران 50 درصد است، و متاسفانه در بهشهر تنها 29 درصد از راه‌های روستایی آسفالت شده‌اند.

 

سجادی با بیان اینکه بهشهر یک شهر قدیمی با پیشینه تاریخی است تاکید کرد: این شهرستان روزی پایتخت دوم صفویه بود و اشرف البلاد نام داشت، بندر امیر آباد قطب بزرگ اقتصادی با جایگاه سوم در کشور، زمین‌های حاصلخیز فراوان برای کشت انواع غلات و میوه‌جات اما محروم و مظلوم واقع شده است.

 

فرماندار بهشهر گفت: بهشهر ده درصد شهدای مازندران را تقدیم کرده است و یک شهر پیشرو و فعال برای بقا و ماندگاری نظام است و شهدای بسیاری در راه انقلاب اهدا کرده، ولی از لحاظ خدمات رسانی به این شهرستان چیزی در نظر گرفته نشده است.

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴