تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۲۱۳۰۹۰
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در یاواره شهید"علی‌اصغر رستمی" استواری و مصمم بودن سربازان سپاه اسلام برای دفاع از حریم اسلام و ایران را علت به زانو درآمدن دشمن خواند و از مسئولان خواست با چنین روحیه‌ای به مردم خدمت کنند.
۰
plusresetminus
استواری و مصمم بودن برای دفاع از حریم اسلام و ایران دشمن را به زانو در می‌آورد/ باید با چنین روحیه‌ای به مردم خدمت کرد
به گزارش بلاغ به نقل از  بابل نوین، یادواره "شهید علی‌اصغر رستمی" با حضور آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در مسجد حاج عنایت موزیرج بابل برگزار شد.

آیت‌الله معلمی به‌عنوان سخنران ویژه این مراسم از عظمت و بزرگی شهدای دفاع مقدس تجلیل و اظهار کرد: امروز اگر در مرزهای آبی و خاکی ایران اسلامی و در آنسوی مرزها شاهد رشادت‌ها و جانفشانی جوانان این مرزو بوم هستیم رشادت‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس الگوی این عزیزان بود.

وی با اشاره به نفوذ سربازان نیروی دریایی آمریکا به آب‌های سرزمینی ایران تصریح کرد: ایران همیشه هشیار است و در صحنه حضور دارد و سربازان سپاه اسلام در این عملیات درس خوبی به دشمنان دادند که دیدید آمریکا چگونه به خاک ذلت افتاد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این استواری و مصمم بودن برای دفاع از حریم اسلام و ایران اسلامی دشمن را به زانو در می‌آورد و باید با چنین روحیه‌ای به مردم خدمت کرد.

این مسئول با اشاره به برخی صحبت های مسئولان در مورد برجام گفت: بعضی از سیاسیون می‌فرمایند ما با برجام سایه تهدید را از سر شما بر داشتیم، اگر سایه تهدید برداشته شد، حال سوال من اینجاست پس داعش را برای چه ساختند؟

معلمی مرداد ۹۵ ) ) (۱۰)

آیت‌الله معلمی ادامه داد: داعش را برای سرکوب کردن مقاومت در منطقه و ایجاد فاصله بین جمهوری اسلامی ایران و شیعیان حزب‌الله جنوب لبنان ساختند تا از این طریق بازوی توانمند جمهوری اسلامی را بشکنند که می بینیم با دفاع جانانه سربازان اسلام کاری از پیش نبردند.

وی تصریح کرد: اگر می بینید به دنبال ساقط کردن حکومت سوریه بودند هدفشان کوتاه کردن دست حزب‌الله لبنان از جمهوری اسلامی ایران بود که موفق نشدند.

امام‌جمعه قائم‌شهر با ذکر خاطره‌ای از امام خمینی(ره) گفت: روزهای پایانی جنگ ایران و عراق بود که در مورد تهدیدهای صدام ملعون حضرت امام خمینی(ره)فرمودند"هرچه از دستش برآمده انجام داد، معلوم از این ببعد چیزی از دستش بر نمی‌آید که تهدید می‌کند" و این حال و روز سال‌های اخیر آمریکاست، امروز شاهدیم که آمریکا به‌دنبال آن است مسلمانان را به جان هم بی‌اندازند.

وی در پایان گفت: با اشاره به عملیات آزادسازی خرمشهر گفت: در شب عملیات آزادسازی خرمشهر همه رزمندگان عمل کننده در این عملیات بدون استشنا غسل شهادت کرده و وصیت‌نامه‌هاشان را نوشته بودند و موقع حرکت از هم حلالیت طلبیدند، وقتی با چنین روحیه‌ای وارد عرصه شدند دست قدرت الهی از آستین جوانان بسیجی بیرون آمد و خرمشهر آزاد شد، امروز باید با چنین روحیه‌ای زندگی کنیم.

اصلی گزارش تصویری معلمی موزیرج

گفتنی است در مراسم سالگرد"شهید بسیجی علی‌اصغر رستمی" جمعی از مسئولان شهرستان بابل همراه با خانواده این شهید و مردم منطقه حضور داشتند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲