همزمان با سالروز اقامه اولین نمازجمعه رسمی جمهوری اسلامی ایران

اعضای ستاد نمازجمعه شهرستان نکا از خانواده شهید مشتاقی تجلیل کردند+تصاویر

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۲۱۲۶۲۰
در سالروز اقامه اولین نماز جمعه رسمی جمهوری اسلامی ایران، اعضای ستاد نمازجمعه نکا با خانواده‌های شهید مشتاقی، امام جمعه موقت سابق و فعلی شهرستان دیدار و از آن‌ها تجلیل کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، پنجم مرداد سال 1358 مصادف با سوم رمضان 1339 قمری اولین نمازجمعه در نظام جمهوری اسلامی به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی در دانشگاه تهران اقامه شد تا این روز در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی مردم ایران به عنوان نمادی از برپایی مظاهر عبادی سیاسی اسلام جاودان بماند.

در همین زمینه ستاد نمازجمعه نکا نیز برای گرامی داشتن این مناسبت به برگزاری دیدارها و تجلیل از برخی خانواده‌ها پرداخت که از این جمله حضور در منزل شهید حسین مشتاقی سومین شهید از قافله پنج نفره شهدای مدافع حرم شهرستان بوده که در منطقه خانطومان سوریه به فیض عظیم شهادت نائل شده است.

همچنین اعضای ستاد نمازجمعه نکا در نوبت‌های جداگانه با حضور در منزل مرحوم حجت‌الاسلام موسی عالمی‌نژاد امام جمعه موقت سابق و حجت‌الاسلام سیدمرتضی سیدی امام جمعه موقت فعلی شهرستان با خانواده این دو خطیب موقت جمعه نکا دیدار و از آن‌ها تجلیل کردند.

شایان ذکر است درحاشیه حضور اعضای ستاد نمازجمعه نکا در منزل مرحوم عالمی‌نژاد، کتاب «گلواژه‌هایی از قرآن و احادیث معصومین» تألیف حجت‌الاسلام موسی عالمی‌نژاد از سوی خانواده آن مرحوم به ستاد نمازجمعه شهرستان اهدا شد.
 

 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴