تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۲۱۱۴۸۱
کشتی‌گیر سنگین‌وزن آزاد کشورمان گفت: با تجربیاتی که به دست آورده‌ام امیدوارم مدالم را در المپیک 2016 ریو خوش‌رنگ‌تر کنم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، کمیل قاسمی کشتی‌گیر سنگین‌وزن آزاد کشورمان طی گفت‌وگویی درباره شرایطش پیش از مسابقات الپیک 2016 ریو اظهار کرد: با تجربیاتی که به دست آورده‌ام امیدوارم مدالم را در المپیک 2016 ریو خوش‌رنگ‌تر کنم.

وی به تمرینات تیم کشتی آزاد کشورمان برای شرکت در المپیک اشاره کرد و افزود: تمرینات پرفشاری را این اواخر پیش‌رو داریم که به خواست خدا با این سطح از تمرینات مشکلی در المپیک نخواهیم داشت.

کشتی‌گیر سنگین‌وزن آزاد کشورمان تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون در چند تورنمنت شرکت کرده‌ام و خدا را شکر از لحاظ بدنی مشکلی ندارم و تمرینات را پشت سر می‌گذارم و فکر می‌کنم تا دو هفته دیگر از فشار تمرینات کاسته شود تا خودمان را برای المپیک آماده کنیم.

قاسمی با بیان اینکه المپیک گذشته نخستین تجربه من بود که دست پر بازگشتم، خاطرنشان کرد: از آن زمان هدفم شرکت در المپیک ریو بود.

وی در پایان درباره حریفانش در المپیک گفت: در وزن من چند کشتی‌‌گیر خوب داریم که مدعی هستند، یکی از آنها کشتی‌گیری از گرجستان است که با کادر فنی در حال کار کردن روی نقاط فنی آنها هستیم و امیدوارم بتوانم برنامه‌های کادر فنی را اجرا کرده و دست پر از تشک بازگردم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲