روز جهانی قدس در دیار علویان 6 / فرماندار نوشهر:

فلسطین تبدیل به عنصر محو کننده رژیم صهیونیستی شد

تاریخ انتشارجمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۲۰۷۹۴
فرماندار نوشهر:اعلام روز قدس از سوی امام راحل با آن روح پاک و بلند و ارزشی خود موجب شد فلسطین به عنوان عنصر محو کننده اسرائیل تبدیل شود.
۰
plusresetminus
فلسطین تبدیل به عنصر محو کننده رژیم صهیونیستی شد
بلاغ - فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه روز قدس روز عظمت و اتحاد و همبستگی ملت های مسلمان است گفت: روز قدس را  تمام کشور ها و ملت های مسلمان و حتی کشور های غیر مسلمان آزادیخواه دنیا پذیرفته اند و آن را به عنوان روز آزادی مظلومان جهان میدانند.
محمدعلی قمی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در نوشهر با اشاره به اینکه روز قدس به فرموده امام روز اسلام است گفت: پیام مردم و ملت مسلمان نسبت به حمایت از قبله اولشان که تحت اشغال اسرائیل قرار گرفته این است که با اینکه سالیان زیاد می گذرد و هنوز هم حافظ و خواستار آزاد سازی قبله اول مسلمین جهان هستند.
وی افزود: در این روز مردم مسلمان با راهپیمایی گسترده اعلام انزجار خود را به استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی نشان می دهند.
فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه مسلمانان بر اساس عقد و اخوت اسلامی و یک امت واحده عمل می کنند بیان کرد:مسلمانان باید مانند اعضاء بدن عمل کنند، همانگونه یکی از اعضای بدن آسیب ببیند اعضا دیگر در التهابند و برای رفع آسیب فعالیت شان را بیشتر می کنند، مسلمانان هم باید در زمانی که گروهی از آنان دچار مشکل و آسیب شده ،یکپارچه و متحد به یاری همکیشانشان بشتابند و نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.
وی روز قدس را به عنوان عنصر الهام بخش انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد:در آن زمان که امام روز قدس را بنا گذاشت کسی باور نداشت که این مسئله به قوت ادامه پیدا کند و این به واسطه روح پاک و بلند و تفکر خدایی امام راحل است.
قمی افزود: ۳۴  سال از انقلاب می گذرد هرساله در طول این سال ها این عنصر الهام بخش انقلاب را مردم باور کردند و همین امر باعث ایجاد روح امید در بین مسلمانان و یک روزنه امید برای مردم فلسطین بازشده که ملت ها نسبت به این موضوع بی تفاوت نیستند.
وی در ادامه ابراز کرد: انتفاضه به واسطه روح امیدی که الهام گرفته از انقلاب اسلامی است در مقابل  صف بندی قدرت ها ایستاده و به دنیا نشان داده سیتره یک رژیم غاصب و تحت حمایت قرار گرفته  مستکبرین جهان هیچگاه به سرانجام نمی رسد.
فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه روز قدس روز عظمت و اتحاد و همبستگی ملت های مسلمان است خاطر نشان کرد: روز قدس را  تمام کشور ها و ملت های مسلمان و حتی کشور های غیر مسلمان آزادیخواه دنیا پذیرفته اند و آن را به عنوان روز آزادی مظلومان جهان میدانند.

وی بیان کرد: روز قدس روز سرمشق شدن ملت برای سایر ملتهای اسلامی و جهان و روز اثرگذاری عنصر الهام بخشی انقلاب امام می باشد.
محمدعلی قمی در پایان با اشاره به مسئله فلسطین که قبل از انقلاب در حاشیه قرار گرفته بود و درحال محوشدن بود افزود:اعلام روز قدس از سوی امام راحل  با آن روح پاک و بلند و ارزشی خود موجب شد فلسطین به عنوان عنصر محو کننده اسرائیل تبدیل شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴