تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶
کد مطلب : ۲۰۷۵۱۳
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال در تمرینات امروز این تیم احساس ناراحتی کرد و برای دقایقی بیرون از زمین نشست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، در حالی که تیم‌های ملی فوتبال ولز و پرتغال فردا شب (چهارشنبه) در اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی یورو 2016 در شهر لیون به مصاف هم خواهند رفت، هواداران پرتغال خبرهای خوبی دریافت نمی‌کنند.

کریستیانو رونالدو که در این دوره جام ملت‌های اروپا نتوانسته انتظارات را برآورده کند و تنها دو گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده، در تمرینات امروز (سه‌شنبه) تیمش از ناحیه زانو احساس ناراحتی کرد و در تصویری که از وی منتشر شده، مهاجم رئال‌مادرید از تمرین گروهی پرتغال جدا شده و روی نیمکت کنار زمین نشسته و زانوی چپ خود را گرفته است.

بر اساس گزارش‌ها، رونالدو از ساعت 9:17 دقیقه به وقت محلی فرانسه تا ساعت 9:26 دقیقه روی نیمکت نشسته بود و تقریباً 9 دقیقه بیرون ماند تا شرایط ادامه تمرین را پیدا کند. البته پزشک تیم که نزدیک کریس بود روی زانوی او مداوایی انجام نداد و به نظر مصدومیت او خیلی جدی نیست.

در همین حال نشریه «آس» گزارش داد که رونالدو برای باشگاه رئال‌مادرید شرط گذاشته که تنها در صورتی حاضر به تمدید قراردادش با این تیم است که این باشگاه برای او فیزیوتراپ جدیدی استخدام کند و حاضر به کار با دکتر اولمو، پزشک تیم رئال‌مادرید نیست.

شرط رونالدو برای تمدید با رئال‌مادرید +عکس
 
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰