اختصاصی /تدبیر فتنه برای دولت یازدهم؛

"جاسازی"در دولت هاشمیزه شده روحانی!

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۲۰۶۹۸
جریان فتنه امروز می خواهد تجربه "جاسازی" در دل دولت هاشمی و کوپینگ آن در دولت دکتر روحانی که به زعمی این دولت را هم هاشمیزه شده می دانند را تکرار نمایند.
۰
plusresetminus
"جاسازی"در دولت هاشمیزه شده روحانی!
اختصاصی بلاغ-جریان فتنه بعد از فتنه 88 با توجه به ضربه های سخت ناشی از گسست در حوزه پایگاه اجتماعی و شکاف در حوزه اعتماد سیاسی و اجتماعی عمومی متاثراز نافرمانی قانونی؛ در حال حاضر در شرایطی قرار دارد که رسیدن به اهداف حداکثری جایی است که معتقداست باید در مقابل نظام جمهوری اسلامی کم آورد چرا که :
موسسه بروکینگز (اتاق فکر دموکراتها در ایالت متحده) نظریه ای منتشر کرد و در آن اشاره کرد" آنجایی که باید کم آورد تغییر اساسی در رفتار رژیم جمهوری اسلامی است" (benavior change) و این بدین معناست که با تغییر دولت باید امید به تغییر عادی در رفتار جمهوری اسلامی بود.
راهبرد جریان فتنه و سکولار در ایران در انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد 92 در 2 فاز قبل از انتخاباتی و بعد از انتخاباتی سازمان یافت که راهبرد کوتاه مدت انتخاباتی این جریان حمایت از گزینه اصولگرایی معتدل یعنی دکتر روحانی به دو دلیل شکل گرفت :
1ـ عارف؛ اصلاح طلب سازگار با نظام بود و این به مزاج فتنه خوش نمی آید (هر چند دکتر عارف اقبال عمومی هم نداشت)
2ـ هدف اصلی در راهبرد کوتاه مدت قبل از انتخابات ، جلوگیری و مهار ضربه بزرگ بود که اگر اتفاق می افتاد برای آنان در حکم" ناک اوت" یا ضربه نهایی قلمداد می شد و آن ضربه مرگبار ؛استمرار دولت سازی با رویکرد "احمدی نژادیسم" در کشور بود.
-مسعود بهنود در مصاحبه با شبکه انگلیسی BBC فارسی گفت: من در انتخابات شرکت می کنم تا گزینه اصولگرایان تندرو رای نیاورد.
بنابر؛ این نگاه؛ جریان سکولار فتنه همچنان که :حسین باستانی؛ دبیر سرویسهای محرمانه نهاد ریاست جمهوری اصلاحات و کارشناس فعلی BBC فارسی در مصاحبه با آن شبکه گفت این است که: جریان سکولار (فتنه) باید در این انتخابات خود را بازسازی کند و بهترین بستر ، همان بستر هاشمیسم است.
نفوذ حلقه های کیان و آبین به مرکز استراتژیک نهاد ریاست جمهوری هاشمی و پیگیری روند سکولاریزاسیون توسط عناصری همچون سعید حجاریان ، حسین بشیریه، موسوی خوئینی ها و ... یادمان خوبی است که این جریان دوباره در بستر دولتی دیگر که هاشمی آنرا حمایت می کند مجدد احیا شود.
نوزایی جدید و متولد شدن یک جبهه نوزای نوین با همان اسم و مشخصات و مختصات می تواند نقطه امید جریان فتنه باشد چرا که جریان اصلاحات خود را فرزند دولت هاشمی می دانند و البته بالعکس؛ اما نوزاد زود متولد شده ؛نارس بود.
کاندو لیزارایس (وزیر اسبق خارجه آمریکا) : دوم خرداد کمی زود بود و رهبر ایران همه را دور زد .
حجاریان : دوم خرداد زود بدنیا آمد.
و اما راهبرد بعد انتخاباتی جریان فتنه؛ ورود آرام به بدنه حوزه های استراژیک دولت دکتر روحانی و بعد عبور از شخص دکتر روحانی است.
یادمان هست که اگر امروز فتنه گری همچون تاج زاده بر طبل "وا هاشمی" می کوبد در زمان انتخابات مجلس ششم از اتاق عملیات روانی او واژه" آقاسی" برای تمسخر و استهزاء هاشمی درآمد و البته بعد از انتشار کتاب عالیجناب سرخ پوش اکبرگنجی؛ دیگر سرکرده نفاق بود.
-"جامعه سازی" با نفوذ در حوزه های استراتژیک؛ همچون وزارت علوم و اطلاعات برای جریان فتنه ممکن است و امروز می خواهد تجربه "جاسازی" در دل دولت هاشمی و کوپینگ آن در دولت دکتر روحانی که به زعمی این دولت را هم هاشمیزه شده می دانند را تکرار نمایند که می طلبد و البته خواهد طلبید که دولت تدبیر با تدبیر عمل کند و انشاءا... خواهد کرد .
موسوی خوئینی ها حتی قبل از انتخابات هم بصورت واضح گفت به هاشمی اعتماد نکنید او انتقام مجلس ششم را خواهد گرفت و حتی بعد از پیروزی دکتر روحانی گفت این دولت 4 ساله خواهد بود.
روزنامه جمهوری اسلامی به نقل از مسیح مهاجری هم اشاره ای به راهبرد بعد از انتخابات جریان اصلاحات نمود و نوشت: اشارات و تحلیلها برای جناح اصلاح طلب این روزها نشان میدهد که آنها دولت دکتر حسن روحانی را بمنزله پلی برای عبور از شرایط می بینند و ...
امروز جریان سکولار نه تنها در ایران اسلامی بلکه در کل جهان اسلام فاقد پشتوانه مردمی است چرا اگر در مصر ؛آمریکا و جریان آمریکایی سکولار ؛ذره ای امید به رسیدن به قدرت با رویکرد دموکراتیک داشتند , ننگ "میلیارتیسم کودتایی" را بوجود نمی آوردند.
 دولت تدبیر باید با بصیرت ضمن حفظ اعتدال و حفظ سرمایه های کشور و نخبگان منصف تابلوهای راهنمای غیر واقعی برکند و خطر فتنه و انحراف از مسیر صحیح؛ را جدی بگیرد انشاءا...
مولی علی(ع) فرمودند: هر کس بدون بصیرت عمل کند به بیراهه می رود , آنگاه هر چه شتاب کند از مسیر صحیح دورتر می شود. (کافی ج1 ـ ص54)
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴