تجلیل یک باشگاه از خبرنگاران در روز ورزشی نویسان

قابل توجه مدیران ارشاد و مدیر کل ورزش و جوانان مازندران !

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۲۰۶۸۹۹
ورزشی نویسان مظلوم در روز جهانی خبرنگاران ورزشی، توسط یک باشگاه مورد تجلیل قرار گرفتند .
۰
plusresetminus
قابل توجه مدیران ارشاد و مدیر کل ورزش و جوانان مازندران !
به گزارش بلاغ، روز دوم جولای هر سال برابر است با روز جهانی ورزشی نویسان، اما این روز در ایران و مخصوصاً در استان ما کمتر مورد توجه قرار گرفته است. همان‌گونه که ورزشی نویسان همواره علی‌رغم آنکه همواره در تمام عرصه‌های ورزشی حضور فعال دارند و شبانه‌روزی در این عرصه قلم می‌زنند و کمتر مورد تقدیر قرار می‌گیرند!!

بی‌شک رسیدن به جایگاه رفیع در ورزش کشور بدون راهنمایی، اطلاع‌رسانی و همکاری خبرنگاران صدیق و اصحاب رسانه در حوزه ورزش مقدور نبوده است .

به همین مناسبت عصر روز یکشنبه ( 13 تیر ) یک روز بعد از روز جهانی خبرنگاران ورزشی‌نویس، در حالی که هیچ یک از مدیران مربوط هیچ‌گونه پیام تبریکی در این خصوص صادر نکرده بودند، مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ساری طی اقدامی ارزشمند از خبرنگاران ورزشی تجلیل کرد .

 یکی از  بارزترین مدیران سیاسی ورزشی استان مازندران، عضو چندین دوره شورای اسلامی شهر ساری است ، جور مدیران ارشاد و اداره ورزش و جوانان استان را کشید و در حالی که در این روز بزرگ برای خبرنگاران ورزشی‌نویس ، هیچ پیام تبریکی از سوی هیچ مدیری به خبرنگاران داده نشده بود ، از خبرنگاران تقدیر و تجلیل کرد تا نشان دهد هستند کسانی که زحمات شبانه‌روزی خبرنگاران ورزشی‌نویس استان قهرمان‌پرور مازندران را نادیده نمی‌گیرند و علاوه بر اینکه همواره حامی ورزش استان هستند، زحمات خبرنگاران ورزشی‌نویس را نیز از یاد نخواهند برد!

آن مدیر قدرشناس با برگزاری مراسمی صمیمی و در حضور خبرنگاران غیر ورزشی و ورزشی، در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ساری بعد از ارائه سخنانش در حوزه ورزش وباشگاه‌داری ، با اهدای لوح و شاخه گلی از تمامی خبرنگاران و عکاسان زحمتکش تقدیر و تجلیل بعمل آورد .

و اما یک گلایه ی کوتاه از مدیر کل ارشاد و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران :

ای کاش برای‌مان ارزش قائل بودید! هیچکدام‌مان محتاج کارت‌های هدیه‌ی شما نبوده و نخواهیم بود! ای کاش شما هم مثل "حاجی" معرفت به خرج می‌دادید و حداقل یک پیام خشک و خالی در سایت‌تان کار می‌کردید!

امیدواریم از "حاجی با معرفت " الگوبرداری کنید تا سال‌های آینده یادتان نرود یک همچنین روزی هم در تقویم خبرنگاران و ورزشی‌نویسان وجود دارد! ایشان نه تنها در شبکه های مجازی و رسانه شخصی‌اش به همه‌ی خبرنگاران تبریک گفت ، بلکه با پیامک و مراسمی که برگزار کرد، مدیریتش را به همه‌ی خبرنگاران ثابت کرد !
به امید روزی که اتحاد و همدلی بیشتری را در بین اهالی رسانه و مخصوصا ورزشی نویسان شاهد باشیم تا روزی ورزش مازندران بالاتر از این جایگاهی که هم اکنون حضور دارد ، قرار گیرد.

منبع : مازند اسپرت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴