تاریخ انتشارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۲۰۶۳۴۷
امام جمعه عباس‌آباد گفت: حضور حماسی مردم عباس آباد در راهپیمایی روز قدس امروز مبارزه با ظلم را به اثبات رساند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از دریاسر، حجت‌الاسلام سیدمصطفی محمدی در خطبه‌های نمازجمعه امروز عباس‌آباد ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: حضور حماسی مردم عباس آباد در راهپیمایی روز قدس امروز مبارزه با ظلم را به اثبات رساند.

وی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و افزود: فلسطین از لحاظ استراتژیک در یک منطقه ممتازی قرار دارد به همین دلیل یهودیان این منطقه را برگزیرند و هدف از بین بردن اسلام و دست یابی به ذخایر خاورمیانه بوده‌‌است.

امام جمعه عباس‌آباد با اشاره به اینکه فلسطین قلب عالم اسلام و پل ارتباطی بین اکثر کشورهای اسلامی است، بیان کرد: شعار یهودیان از نیل تا فرات است و آنها نقاط دورتری را در سر می‌پرورانند به‌طوری که خاورمیانه را تحت سیطره خود قرار دهند، بنابراین شرکت در راهپیمایی امروز تنها برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین نیست بلکه برای دفاع از اسلام است.

خطیب نمازجمعه عباس‌آباد به فرمایشات امیرالمومنین(ع) اشاره کرد و ادامه داد: حضرت علی(ع) از فقرا دستگیری می‌کردند و به فکر نیازمندان بودند و سفارش می کردند؛ به دنیا دلبستگی نداشته باشید، مواظب نمازتان باشید، خانه خدا و مساجد را خالی نکنید، در راه خدا و برای دین خدا جهاد کنید.

وی با اشاره به اینکه پیروی از فرآمین مقام معظم رهبری به مزاج برخی خوش نمی آید، خاطرنشان کرد: وظیفه ما است که روحیه انقلابی‌گری را در جامعه ترویج دهیم و تذکرات رهبری را جدی بگیریم.

محمدی گفت: باید توجه داشت که فتنه‌گران نظام را هدف قرار دادند، نباید مسئولان کشور و نزدیکان‌شان به دیدار فتنه‌گران بروند اگر این‌گونه شود این از بی‌بصیرتی آنها است.

امام جمعه عباس‌آباد با بیان اینکه خطبه‌های نماز جمعه باید بصیرت افزا باشد، تصریح کرد: اگر نفوذ دشمن را دیدیم باید به موقع موضع‌گیری کنیم، مسئولان از ادبیات دشمن استفاده نکنند بچه انقلابی‌ها را تندرو نخوانند، همه باید از جوانان و ملت انقلابی و تفکر انقلابی حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه راه پبشرفت انقلاب اسلامی ایران احیای روحیه انقلابی و مجاهدت است، گفت: بی‌توجهی به ولنگاری‌های فرهنگی به جامعه ضربه می‌زند، امروز به دلیل کوتاهی مسئولان و امر به معروف و نهی از منکر نکردن مردم معضلات فرهنگی از جمله؛ بی حجابی، روزه خواری و استعمال قلیان با حضور مسافران در شهر توریستی عباس‌آباد مشاهده می‌شود که موجب نگرانی شهروندان مومن عباس‌آبادی شده‌است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴