تاریخ انتشارجمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۷
کد مطلب : ۲۰۶۱۳۲
امروز، امریکا و کاخ ظالمان این کشور در تسخیر صهیونیست‌ها قرار دارد و کلیه‌ی توطئه علیه بشریت در ایجاد تفرقه و تشتت و راه‌اندازی جنگ و کشتارها و گسترش فساد و ابتذال و انحطاط‌های فرهنگی توسط صهیونیست‌ها طراحی و به‌مورد اجراء گذارده می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،  در آستانه روز جهانی قدس، آیت‌الله توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی، روز قدس را روز اسلام و وحدت امت اسلامی برای دفع اشغالگری، تجاوز و ظلم و بیدادگری توصیف کرد.
این استاد برجسته درس خارج فقه و اصول اظهار امیدواری کرد که بزودی با نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس، امت اسلامی بویژه فلسطینیان روی آرامش را ببینند.
متن پیام آیت‌الله توکل بدین شرح است.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 
 روز قدس روز روشنگري، روز تجلي عزم و اراده قوی ملت‌ها برای حل مشکل فلسطین و روز حیات اسلام است(امام خمینی‌ره)
 
با آرزوی قبولی طاعات و بندگی‌ها در این ماه شریف و پررحمت، مهمانان ضیافت خداوند و همه انسان‌های منصف به خوبی می‌دانند که نه تنها اسارت قدس، که مشقات همه جهان اسلام، و نه تنها مصائب جهان اسلام، که معضلات و جنگ‌ها و خون‌ریزی‌های همه جهانیان تنها و تنها با نابودی غده سرطانی منطقه، یعنی رژیم اشغال‌گر قدس، به پایان می‌رسد.
 
امروز، امریکا و کاخ ظالمان این کشور در تسخیر صهیونیست‌ها قرار دارد و کلیه‌ی توطئه علیه بشریت در ایجاد تفرقه و تشتت و راه‌اندازی جنگ و کشتارها و گسترش فساد و ابتذال و انحطاط‌های فرهنگی توسط صهیونیست‌ها طراحی و به‌مورد اجراء گذارده می‌شود، و برای رهایی بشریت از شرور و فلاکت، باید بر محور روز قدس اتحاد و اتفاق صورت پذیرد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ریشه این غده سرطانی از منطقه و جهان برچیده و جهان روی آرامش را به خود ببیند.
 
روز قدس جهان اسلام و همه ملت‌های آزاده جهان در خروشی مقدس علیه ظلم و تجاوز راهپیمایی خواهند کرد و شعار "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر امریکا" را سرخواهند داد.
 
ملت بزرگ ایران اسلامی نیز همچون سال‌های پرافتخار گذشته، با نشاط و طراوت هرچه بیشتر، به ندای رهبر و امام خود مقام معظم رهبری لبیک گفته و همگام با همه مسلمانان و احرار جهان به صحنه خواهند آمد و مجد و عظمت دیگری را خلق خواهند کرد و حماسه ماندگار دیگری را رقم خواهند زد.
 
در ذیل چنین حماسه‌هایی است که انشاءالله بزودی بنای پوشالی رژیم صهیونیستی فرو پاشیده خواهد شد و فلسطینیان نیز همانند سایر مسلمانان با از بین رفتن شیوخ هم‌پیمان صهیونیست‌ها و پاک‌شدن سرزمین‌های اسلامی از لوث مزدوران امریکا ، زندگی بدون اشغال را تجربه خواهند کرد.الیس‌الصبح بقریب
 
وای این شب چقدر تاریک است/  اندکی صبر سحر نزدیک است
 
سیدرحیم توکل
 نماینده مردم شریف مازندران در خبرگان رهبری
 24رمضان‌المبارک 1437 برابر با 10تیر 1395
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷