تاریخ انتشاردوشنبه ۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۲۰۵۱۰۳
بازیکن اخلاق فوتسال ایران به تیم فوتبال شهروند پیوست
۰
plusresetminus
محمد طاهری به تیم شهروند ساری پیوست / ورود به قلعه عقاب ها +عکس
به گزارش بلاغ به نقل از مازنداسپرت؛ محمد طاهری بازیکن فصل گذشته منصوری قرچک و بازیکن اخلاق فوتسال ایران پس از مذاکره با مسئولین تیم شهروند و دکتر نجاریان به تیم شهروند پیوست و قرارداد خود را امضاء کرد.

سعید نجاریان اظهار کرد: در طول چند هفته اخیر مذاکراتی را با محمد طاهری بازیکن با اخلاق و با کیفیت فوتسال کشور داشتیم که شنبه شب پس از توافق نهایی، قرارداد رسمی با این بازیکن امضا کردیم.

نجاریان در پاسخ به این سوال که آیا بدنبال جذب بازیکنان دیگری هم هستید، گفت: با چند بازیکن خوب دیگر که ستاره تیم های خود بوده اند، در حال مذاکره هستیم که قطعاً دو تن از آنها را جذب خواهیم کرد.

وی در خصوص لیست خروجی شهروند در فصل جدید نیز گفت: با توجه به نتیجه دور از شأن باشگاه و هواداران شهروند که در سال قبل حاصل شد، شخصاً تصمیم گرفتم تا چند بازیکن با کیفیت غیر بومی برای فصل جدید به تیم اضافه کنم. البته لیست خروجی شهروند بستگی به جذب بازیکنان دارد. در عین حال مهره های تأثیرگذار فصل قبل را حفظ خواهیم کرد.

مدیرعامل شهروند ساری در پایان تأکید کرد: ما پرهوادارترین تیم فوتسال ایران هستیم و انتظارات از ما بالاست اما در فصل نقل و انتقالات، با توجه به بضاعت محدود مالی مان بازیکن جذب می کنیم و با برنامه هایی که پیش بینی کرده ایم ان شااله تیمی را خواهیم بست که با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه در انتهای فصل در جمع مدعیان حضور داشته باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴