کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس خواستار شد

لزوم تعیین تکلیف کندم‌کاران توسط شرکت غله و بیمه کشاورزی

6 تير 1395 ساعت 8:39

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه شرکت غله و اداره بیمه باید هرچه زودتر تکلیف کشاورزان را مشخص کنند، گفت: اگر گندم کشاورزان بی‌کیفیت است اداره بیمه موظف است خسارات کشاورزان را پرداخت کند و اگر گندم کشاورزان مشکلی ندارد، شرکت غله باید هر چه زودتر برای خرید این محصولات اقدام کند.


به گزارش بلاغ، ولی‌الله نانواکناری در جلسه شورای اداری بخش بهنمیر در سالن اجتماعات این بخشداری با اشاره به ظرفیت‌های فراوان، مشکل اصلی را در ضعف مدیریت دانست و اظهار کرد: با مدیریت صحیح می‌توانیم موجب شکوفایی این ظرفیت‌ها، رشد و توسعه اقتصادی در منطقه شویم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وجود وفور نعمت خداوندی شاهد فقر و بیکاری در سطح بخش هستیم، گفت: این منطقه با داشتن نعمات فراوان از ضعف مدیریتی رنج می‌برد.

وی با تاکید به اینکه شرکت غله و اداره بیمه باید هر چه زودتر تکلیف کشاورزان را مشخص کنند،خاطرنشان کرد: اگر گندم کشاورزان بی‌کیفیت است اداره بیمه موظف است خسارات کشاورزان را پرداخت کند و اگر گندم کشاورزان مشکلی ندارد،شرکت غله باید هر چه زودتر برای خرید این محصولات اقدام کند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران برای خود برنامه داشته باشند و به ارزیابی عملکرد خود بپردازند، گفت: هدف از اجرای قانون رفاه حال مردم است، همه مسؤولان موظف هستند به وظایفی که قانون در اختیار آنها قرار داده است، عمل کنند.

نانواکناری با بیان اینکه مسؤولان حقوق شهروندی را به مردم آموزش دهند، گفت: در بسیاری از موارد به علت عدم آشنایی مردم به حقوق خود از حقوق خود محروم می‌شوند که نیاز است مسئولان آموزش لازم را در این خصوص به مردم ارائه دهند.


کد مطلب: 204887

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/204887/لزوم-تعیین-تکلیف-کندم-کاران-توسط-شرکت-غله-بیمه-کشاورزی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com