تاریخ انتشارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۲۰۲۹۱۸
رئیس جمهور روسیه با اشاره به اینکه سیستم دفاع موشکی آمریکا که در اروپا استقرار یافته است می‌ تواند به یک عامل تهاجمی و خطرناک بدل شود تاکید کرد: هیچ تهدید هسته‌ای از جانب ایران وجود ندارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  گفته است که سیستم دفاع موشکی آمریکا که در اروپا استقرار یافته است می‌تواند به یک عامل تهاجمی بدل شود و علیه روسیه استفاده شود.

پوتین در ادامه صحبت‌هایش در جلسه با سران سازمان‌های اطلاعاتی اظهار داشت: هیچ تهدید هسته‌ای از جانب ایران و جود ندارد و سیستم دفاع موشکی هم‌اکنون در اروپا در حال استقرار است، بنابراین وقتی که ما گفتیم آمریکایی‌ها دارند ما را فریب می‌دهند، حق با ما بود، وقتی که ما از آنها درباره سیستم دفاع موشکی سوال می‌پرسیدیم، درست در زمان استقرار سامانه دفاع موشک، آنها به تهدید هسته‌ای ایران اشاره می‌کردند، در حالی که حرفشان دروغ محض بود.

پوتین تصریح کرد که «در واقع به نظر می‌رسد که آنها فقط قصد فریب ما را داشته‌اند».

رئیس جمهور روسیه در ادامه تاکید کرده است: «ما تقریباً می‌دانیم که در چه سالی آمریکایی‌ها به موشک جدیدی دست می‌یابند که برد 500 کیلومتر یا بیشتر خواهد داشت و از آن زمان آنها قابلیت‌های هسته‌ای ما را تهدید خواهند کرد. می‌دانیم که با گذشت‌ این سال‌ها چه اتفاقی خواهد افتاد. و آنها هم می‌دانند که ما از نیتشان با خبریم»./آ
منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴