مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران تاکید کرد

اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی اهداف بسیج سازندگی

تاریخ انتشارجمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۲۰۲۶۷۶
مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران عنوان کرد: حرکت‌های جهادی با هدف محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب از اهداف اصلی بسیج سازندگی استان است.
۰
plusresetminus
اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی اهداف بسیج سازندگی
به گزارش بلاغ به نقل از خط امید، غلامرضا شریعتی در جلسه هم اندیشی چگونگی استفاده از پتانسیل بسیج سازندگی در پیشبرد اهداف شرق مازندران، حوزه‌های فعالیت‌های بسیج سازندگی را اینچنین بیان کرد: اولویت اول حوزه حرکت‌های جهادی با هدف محرومیت زدایی است، برای انجام پروژه ها 30 تا 40 درصد از اعتبارات به پیمانکار تعلق می‌گیرد که در بسیج سازندگی هدف خدمت به مردم و بدون دریافت این درصد و بصورت رایگان است.

 

وی اظهار کرد: حوزه دیگر فعالیت این سازمان در جهت اقتصاد مقاومتی است که  به فرمایش رهبر معظم انقلاب از سال 91 وارد عرصه عملیاتی و اجرایی شده است، از منابع بانک مهر که متعلق به بسیج سازندگی است برای اشتغالزایی وام به متقاضیان تعلق می گیرد، در سال 94 مبلغ 40 میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص داده شد و امسال این اعتبار در حوزه‌‌های روستایی و اولویت ویژه برای بهشهر محقق می شود.

 

مسئول بسیج سازندگی مازندران با بیان اینکه سومین حوزه زیر ساخت‌ها و کمک به سازندگی ایران و پهنای جغرافیایی مازندران است عنوان کرد: از سال 86 بسیج سازندگی یک دستگاه اجرایی برای پروژه‌‌های دولتی شناخته شده است و تمام پروژه‌‌هایی که از اعتبارات ملی و دولتی استفاده می‌کنند در دست بسیج سازندگی است.

 

غلامرضا شریعتی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی می‌تواند پروژه‌های زودبازده را در مدت یک سال به سرانجام برساند تصریح کرد: بسیج سازندگی بیشترین ماشین آلات و توان مهندسی بالا را در تحقق و اجرای پروژه‌های عمرانی دولت دارد و اولویت‌ها هم برای مناطق دور افتاده و محروم است.

 

مسئول بسیج سازندگی خاطر نشان کرد: 4 هزار پایگاه مقاومت بسیج در استان وجود دارد که اگر هرکدام یک مجری باشند چهارهزار پروژه زودبازده را با سرعت و کیفیت بیشتر می‌توانند به سرانجام برسانند.و آمادگی این را دارد که تا حد امکان و توان معضلات را برطرف کند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷